Dorien Alssema

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Garantie iphone x

Hallo,

Mijn Telefoon heb ik twee jaar denk ik en het toestel  toets zelf allemaal dingen in, zonder dat ik aan het beeld kom. Valt dit onder garantie? Eigenlijk doet de telefoon dit al een jaar maar toen een klein beetje en toen stoorde ik me er niet aan. Maar nu is het heel erg dat ik er soms helemaal niks mee kan. Gaat om een iPhone X 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Dorien Alssema 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oei, dat klinkt heel vervelend. Als het al eerder was, was het beter om eerder te gaan. Nu is het niet meer te bewijzen dat het eerder was om eventueel garantie te krijgen. Op de meeste toestellen zit 2 jaar garantie. Schade repareren ze binnen die periode voor niks. Tenzij het water-, val- of stootschade is. Of schade die je zelf veroorzaakt hebt.

Heb je geen garantie meer? Dan betaal je € 36,30 onderzoekskosten. Ze sturen je een prijsopgave van de reparatiekosten. En dan bepaal je zelf of dat het waard is.

Wil je echt alles hierover weten? Lees op je gemak onze reparatievoorwaarden (PDF).

Momenteel is het vanwege de coronamaatregelen niet mogelijk om je toestel naar een Vodafone winkel te brengen. Kijk voor meer informatie op de speciale informatiepagina

Meer info, lees deze pagina:
https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/reparatie-verlies-of-diefstal.shtml#kapot

 

Tip: Kijk ook eens naar je inboedel-, kostbaarheden- of reisverzekering. Wie weet vergoeden zij nog iets.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Dorien Alssema 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oei, dat klinkt heel vervelend. Als het al eerder was, was het beter om eerder te gaan. Nu is het niet meer te bewijzen dat het eerder was om eventueel garantie te krijgen. Op de meeste toestellen zit 2 jaar garantie. Schade repareren ze binnen die periode voor niks. Tenzij het water-, val- of stootschade is. Of schade die je zelf veroorzaakt hebt.

Heb je geen garantie meer? Dan betaal je € 36,30 onderzoekskosten. Ze sturen je een prijsopgave van de reparatiekosten. En dan bepaal je zelf of dat het waard is.

Wil je echt alles hierover weten? Lees op je gemak onze reparatievoorwaarden (PDF).

Momenteel is het vanwege de coronamaatregelen niet mogelijk om je toestel naar een Vodafone winkel te brengen. Kijk voor meer informatie op de speciale informatiepagina

Meer info, lees deze pagina:
https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/reparatie-verlies-of-diefstal.shtml#kapot

 

Tip: Kijk ook eens naar je inboedel-, kostbaarheden- of reisverzekering. Wie weet vergoeden zij nog iets.

Dorien Alssema
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb even gekeken en in juli heb ik de iPhone twee jaar. Dus dit valt onder garantie? 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Dorien Alssema wrote:

Ik heb even gekeken en in juli heb ik de iPhone twee jaar. Dus dit valt onder garantie? 

Dit zou dan, normaal gezien, onder de garantie vallen. Tenzij het water-, val- of stootschade is. Of schade die je zelf veroorzaakt hebt. Daarom verstandig om even de  reparatievoorwaarden (PDF) te lezen.

Ga langs een Vodafone winkel, bij je in de buurt, en dan kunnen ze het voor je regelen. Er zijn al wel weer wat winkels open gegaan, kijk op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/contact/vind-een-winkel.shtml

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic