Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 969Oplossingen
  • 1,291Discussies
  • 73.3KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Nummerbehoud vanuit buitenland Alleen-lezen Opgelost

Hallo Vodafone, Ik wil graag mijn nummer behouden terwijl ik overstap naar Vodafone prepaid omdat ik naar het buitenland ben verhuisd. Ik volg de stappen en stap twee is al gebeurd in de Vodafone wink...

carolienk door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Red together activeren in het buitenland. Alleen-lezen Opgelost

Hallo, geregeld dat mijn dochter overstapt van Telfort naar Vodafone en samen dus een red together abbo. Telfort heeft aangegeven dat het nummer per 23 Febr a.s. omgezet wordt maar op 19 Febr vertrekt...

scholih door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Spam nieuwe aanvraag gegevens buitenlandse emailadres Alleen-lezen Onopgelost

Vandaag kreeg ik een e-mail van een vreemde e-mailadres om mijn gegevens op nieuw aan te vragen. Gelukkig kon ik de locatie traceren waar deze vanaf verstuurd is. De locatie is Bardai dit ligt in Tsja...

sam200222 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Prepaid Sim naar Prepaid Sim nummerbehoud. Alleen-lezen Opgelost

Dag Vodafone,Ik wil van Prepaid naar Prepaid met nummerbehoud. Rede hiervoor is dat mijn simkaart antiek is en niet bijgeknipt kan worden naar het Nano formaat, mijn nieuwe mobiel wil niet anders hela...

Red essential met 3GB + 5GB Alleen-lezen Opgelost

Abbo afgesloten (aanbod verlengen) van 3 + 5 Gb, maar ik krijg maar 3

Nieuwe en oude abonnement in te zien via My Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Goeiemiddag,ik heb vanmiddag me contract verlengd in de winkel, nou zag ik in me vodafone app dat het nieuwe abbonement er al in stond, maar me oude ook nog. Nou was me vraag loopt dat oude abbo nog m...

content diensten Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen Abbonees,Ik heb een nare ervaring met ''content diensten '' die in rekening worden gebracht door Vodafone.Content diensten van derden partijen waar ik geen weet van heb, geen gebruik van m...

Bart40 door Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Geen dataverbinding in tenerife Alleen-lezen Onopgelost

Ik zit sinds gisteravond op Tenerife en heb geen dataverbinding. Alleen WiFi. Ik baal hier enorm van. Als ik buiten het hotel ben kan nietmand mij per app bereiken. Alle instellingen staan bij mij wel...

Esthervn door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

gebeld door dit nummer +31357730052 Alleen-lezen Opgelost

heb een probleem ben door dit nummer gebeld en hoorde wel mensen op de achtergrond duidelijk nederlanders daarna geen respons in het gesprek gekregen daarna op mijn tegoeden gekeken en nu staat er dat...

kao38nl door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Specificatie abonnementskosten Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een vraag mbt specificatie van de abonnementskosten:Ik heb bij Vodafone een 3-tal abonnementen. 1 voor mezelf en 2 voor mijn minderjarige zoons. Nu worden in de facturen alle abonnementskosten ...

bonensoep door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

IoT starterskit om LTE-M te testen Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Wij zouden graag in Den Haag wat testen willen doen voor LTE-M. Op de website zie ik met name NB-IoT genoemd worden. Als wij deze starterskit bestellen kunnen wij daar dan ook mee in Den Haag L...

FBE door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Dubbele data Alleen-lezen Opgelost

Ook ik had mijn abonnement verlengd met de wortel voorgeschoteld van 1 extra GB. Diverse keren hierover gebeld met de eindconclusie dat je Ziggo klant moest zijn maar zo kwam het niet over. Voordat ik...

RoSi door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan in Australië geen sms Apple verificatie code ontvangen op 06 Alleen-lezen Opgelost

Ik ben voor twee maanden in Australië. Vorige week is mijn Iphone gecrashed en heb inmiddels een nieuwe Iphone gekocht. Deze wil ik configureren met Icloud backup van oude Iphone. Hiervoor stuurt Appl...

Contractoverdracht met een afschrift van een maandoverzicht Alleen-lezen Onopgelost

Bij contractoverdracht wordt gevraagd naar een bankafschrift. Wordt hiermee bedoelt het afschrift van alleen Vodafone of een maandoverzicht van alle uitgave en inkomsten?

AVS door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ruilen telefoonhoesje Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb vanmiddag een zwarte hoes voor mijn telefoon gekocht omdat er geen blauwe hoes was voor mijn Samsung S9 bij de Vodafone winkel Ik heb namelijk een blauwe Samsung telefoon. Ik heb dit hoesje in ...

Tibaa door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Voicemailmelding .wav bestand Alleen-lezen Opgelost

Ik was benieuwd of je op een manier een bestaand .wav bestand als voicemailmelding in kunt stellen?

Markje91 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

VODAFONE BRENGT CONTENT DIENSTEN IN REKENING (PAS OP!!) Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen,Ik heb een nare ervaring met ''content diensten '' die in rekening worden gebracht door Vodafone.Content diensten van derden partijen waar ik geen weet van heb, geen gebruik van maak en wa...

Bart40 door Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Activeer abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Vandaag zou 15.30 het abonnement omgezet worden. Hollands nieuwe heeft alles gestopt. Vodafone geeft nog niet geactiveerdHoelaat gaat dit gebeuren?

Elssie door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen