Janbakker1221

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Galaxy s4 op vooraard en wanneer krijg ik hem eens

De vodafone site verteld mij dat als je voor 17:00 uur besteld toestel volgende dag in huis hebt als vaste klant ik vind dat als het toestel niet op vooraard is dat ze dat melden maar nee ze laten je lang wachten wie kan mij vertellen of de galaxy s4 al op vooraard is al vast bedankt
2 Reacties 2
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Heyy Jan,

De laatste voorraad die ik kan zien is van vrijdag.
Toen was de witte 4 niet op voorraad, en de zwarte wel.
Dus heb je de zwarte 4 besteld dan zal hij binnen enkele dagen alsnog komen.
SP75

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Adrina,
 
Dat is mooi raar want heb afgelopen woensdag 22-05-2013 verlengd, hierna heb ik geen orderbevestiging gekregen waarvoor ik de klantenservice heb gebeld en dit werd alsnog via de mail opgestuurd.
 
Hierna nog paar keer contact opgenomen om de voorraad te vragen dit was echter niet bekend (??!!).
 
Afgelopen vrijdag gebeld, werd mij verteld dat deze pakket vrijdag opgestuurd zou worden met de S4 Black, toen toch doorgevraagd (omdat ik weet dat t niet in een keer goed wordt nagekeken bij Vodafone) en ook aangegeven dat ze mij donderdag hebben vermeld deze niet op voorraad te hebben, was het inderdaad opeens niet op voorraad! En nu zeg jij dat vrijdag de Black wel op voorraad was en de White niet, terwijl mij dit juist andersom werd verteld. En zelf durfde ze mij te vertellen dat dit 2a4 weken kan duren!
 
Ik vind dit heel erg slordig. Abo is al wel omgezet natuurlijk hier betaal ik al wel voor. Maar t toestel heb ik nog niet en vindt t ook erg vervelend dat ik er steeds achteraan moet gaan om de status te checken, en geen indicatie kreeg/krijg via de mail. Status melding online is nog steeds t zelfde als de verlengdag.
 
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic