MeneerAkkaya

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen singnaal meer naar een fout van vodafone klantenservice !

Goedenmorgen,
 
Ik ben voor een tijdje in het buitenland en wou voorkomen dat mijn abbonoment extreem hoog zou worden,
dus besloot daarop vodafone klantenservice te bellen en een blokkade aan te vragen voor uitgaande oproepen.
Mevrouw zij mij dat dit normaal geld koste, maar dat ze het deze keer wel even gratis zou doen voor mij.
Ik hang de klantenservice op en meteen valt mijn verbinding compleet weg, krijg alleen nog maar sos singnaal.
Hierop bel ik terug naar de smartphone crew en die zegt ja klantenservice is gesloten dus we kunnen niks doen.
Ik heb tot 04:00 vanacht lopen comuniceren met de crew van de twitter@vodafoneNL via dm,
uiteindelijk blijkt dat er een complete bolkkade voor het buitenland was.
Ik start me telefoon opnieuwe op en nog steeds hou ik alleen sos singaal.
Vervolgens hebben ze nog wat geprobeerd maar bleef alleen sos singlaa houden, meneer zij dat er meschien een wachtlijst zou kunnen zijn voor wijzigingen en dat ik tot morgen ochtend moest wachten.
Ik heb meneer aangegeven dat ik dit zwaar schandelijk vind van vodafone, ik ben betalende klant van vodafone en ik heb de laatste tijd alleen maar problemen en als ik klantenservice bel, willen ze of niet helpen, weten ze het niet of ze geven me een grote bek wat buiten alle grenzen gaat.
Ik heb ook aangegeven dat ik van alles draaiende heb waar ik bereikbaar voor moet zijn en dat ik zwaar teleurgesteld ben in de gang van zaken, ik heb geen verbinding door een fout van de klantenservice maar kan het lekker uitzoeken.
 
bedankt vodafone
1 Reactie 1
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hallo MeneerAkkaya,

Allereerst welkom op ons forum!

Het is natuurlijk erg onhandig als er een volledige blokkade op je nummer geplaatst wordt!
Lukt het inmiddels wel weer om te bellen? Mocht het niet lukken dan kan ik je eigenlijk alleen adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice. IKlant-specifieke vragen kunnen we niet beantwoord worden via het Forum 😞 Ik raad je aan om contact op te nemen via Twitter aangezien je het verhaal daar al eerder kenbaar hebt gemaakt. Mijn collega's kunnen dan een aantal zaken voor je nakijken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic