Hoi,
Ik heb nu ruim een jaar de Samsung Galaxy S3, altijd erg tevreden tot vanmiddag. Ik haalde de telefoon uit mn broekzak en hij was ineens uit, bij het aanzetten bleek dat de aan/uit knop aan de zijkant ineens super gevoelig was! Zo gevoelig dat het wel een touchscreen lijkt, als ik met een vinger in de buurt van de knop kom wordt hij al geactiveerd.
Dit gebeurt dus ook terwijl hij in mn broekzak zit, hij schakelt heel de tijd vanzelf aan en uit wat heel irritant is en eigenlijk onwerkbaar. Hoe het komt weet ik niet, want er is helemaal niets mee gebeurd.
Na wat zoeken blijkt dit een 'bekend' probleem te zijn bij Samsung, veel gebruikers (voornamelijk in de VS) hebben ditzelfde probleem en kunnen het repareren onder de garantie.
Probleem is echter dat ik mijn telefoon vlak na aankoop heb laten vallen met een gebroken scherm tot gevolg. Alles werkte hierna prima (al meer dan een jaar) en het probleem van de knop heeft dus niets te maken met de valschade, toch ben ik bang dat ze gaan zeggen dat de knop kapot is omdat hij is gevallen. Wat kan ik nu het beste doen? Ik zou het zonde vinden om de telefoon wekenlang kwijt te zijn en vervolgens te horen dat het niet onder de garantie valt .
Kortom: ik ben bang dat ze de valschade gaan misbruiken om mijn telefoon niet kosteloos te repareren.