Tip: check je annulering nog eens morgen.
Ik had hem vorige week donderdag ook geannuleerd, meteen de vrijdag voor de zekerheid daarover nog een telefoontje tegenaan gegooid, toen bleek de donderdag-annulering helemaal niet te zijn vastgelegd (ja, alles, maar dan ook echt alles doen ze fout daar), dus wederom de annulering doorgegeven. Je krijgt niet meteen een bevestiging daarvan, "de annulering wordt binnen 10 werkdagen via mail bevestigd". Hoe slecht kan je communiceren!
Vervolgens de terugbetaling: "na de bevestigingsmail van de annulering wordt het bedrag binnen 6-8 weken teruggestort". Schandelig traag vind je niet? Ik had op 1 april het toestel al in één keer betaald, dus de terugstoring kan ik (hopelijk) ergens eind juli verwachten.
Mensen, dit kan toch allemaal niet!
NB, op mijn officiële klacht van 28 april is overigens nog steeds niet gereageerd. Ik verwacht er trouwens bitterweinig van.
Een triest bedrijf, waarom is dit niet veel groter algemeen bekend, ik wist het eigenlijk niet.