jimvdberg

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Galaxy S8: is exact aflevermoment al bekend?

Ik heb een preorder gedaan van de Galaxy S8: is het exacte aflevermoment al bekend?
70 Reacties 70
Anonymous
Niet van toepassing
Dankjewel voor het terugkoppelen hier van! Ik ga dit topic intern door zetten betreft de communicatie over de levering jimvdberg
jimvdberg
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Steven- schreef:
Dankjewel voor het terugkoppelen hier van! Ik ga dit topic intern door zetten betreft de communicatie over de levering @jimvdberg
Fijn, eindelijk eens een reactie van Vodafone.
Om eerlijk te zijn, ik heb inmiddels heel weinig vertrouwen in dit bedrijf, maar wie weet verbeteren ze op termijn.
Waarom wordt er ook op Twitter helemaal niet gereageerd op mijn tweets?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi jimvdberg,

Dat is vreemd. Ook op Twitter zijn wij 24/7 bereikbaar voor al jullie vragen en verzoeken. Heb je ons een DM gestuurd of gewoon een openbare Tweet?
jimvdberg
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Enkele openbare tweets,
Jim
Dufke

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb op 16 april een bestelling geplaatst en kreeg een mail met een link waar ik de status kon controleren. Deze staat sinds 18 april op "klaar om te verzenden"; waarbij ik bij stap 1 lees dat ik op een link in een mail van jullie moet klikken. Die mail nooit gehad en 4x bellen met de klantenservice verder met een wachttijd waar je U tegen zegt, heb ik eigenlijk nog steeds geen enkele duidelijkheid en de belofte die tot 2 maal gemaakt was dat ik binnen 48 uur een bericht zou krijgen is uiteraard niet waar gemaakt.

Ik wil niet 'that guy' zijn, maar dit is toch wel een beetje beschamend en ik overweeg dan ook om gebruik te maken van de annuleringsregeling als er voor het verlopen van die tijd nog geen antwoord of oplossing is. Want dit is geen goed voorteken.
jimvdberg
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Sharon schreef:
Hoi @jimvdberg,

Dat is vreemd. Ook op Twitter zijn wij 24/7 bereikbaar voor al jullie vragen en verzoeken. Heb je ons een DM gestuurd of gewoon een openbare Tweet?
Gewoon een openbare tweet.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
jimvdberg

En als je je vraag stelt via Facebook? Zou je dat eens willen proberen?
jimvdberg
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Sharon schreef: @jimvdberg En als je je vraag stelt via Facebook? Zou je dat eens willen proberen?
Ik kan het allicht proberen
jimvdberg
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
jimvdberg schreef:
Sharon schreef: @jimvdberg En als je je vraag stelt via Facebook? Zou je dat eens willen proberen?
Ik kan het allicht proberen
Op Facebook werd wel gereageerd. Echter zij kon ook alleen maar melden dat het gewoon nog afwachten is totdat Samsung weer voorraad levert. Dus schiet gewoon niet op.
Inmiddels morgen dus gewoon voor iedereen te koop in de winkel, terwijl de preorders nog steeds niet zijn uitgeleverd.....
Waar kan ik een officiële klacht indienen?
Rudie1981

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Hoi jimvdberg,

ik heb precies het zelfde gezeur. Vanaf begin April diverse keren contact gehad uiteindelijk 14 April besteld telefonisch een maat van mij die dag in de winkel. Hij heeft hem al een week ik nog niks. vanaf de 20ste iedere dag vodafone aan de lijn gehad en constant andere uitlatingen/smoesjes. Er is daar niemand die het zelfde verteld. Ik heb hem dus ook nog steeds niks en ook helemaal geen duidelijkheid en maar wachten tot je een ons weegt. vodafone laat je gewoon barsten en stuurt je met een kluitje het riet in. Bestellen is zo gebeurd maar klanten helpen en naar alle eerlijkheid tewoord staan en uitleg geven hoooo maar. Spijtig want ze zijn een prima provider tot je wat besteld en dat geeft altijd ellende of het nou een telefoon is of duo sim er gaat altijd wat mis.
jimvdberg
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Jouw verhaal lezend is dit kennelijk helaas standaard service bij Vodafone. En ik ben bang dat jij voorlopig nog lang niet aan de beurt bent met een besteldatum van 14 april, want mijn bestelling had ik op 1 april gedaan. En achteraf tot mijn grote spijt heb ik het toestel al meteen in één keer vooruit betaald.
Waar kan je officieel je klachten over Vodafone indienen?
Phoenixx2000

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Wat ik niet zo goed begrijp is dat ze niet kunnen (uhm willen) zeggen wanneer er weer een lervering komt. Ik snap best dat ze klanten niet weg willen laten lopen. Maar om dan te liegen dat ze het waarschijnlijk wel gaan halen begrijp ik niet. Communiceer nou eens eerlijk en duidelijk. Je weet precies wat je besteld hebt, wat er is geleverd en hoeveel pre orders je hebt.

Zelf heb ik de 18de (april) besteld, op dat moment weet Vodafone dat ze niet aan de vraag kunnen voldoen om op tijd uit te leveren, want ik zat namelijk nog in de laatste dag van de pre-order tijd en zou de telefoon nog steeds 8 dagen voordat hij in de winkel ligt, in handen hebben. Dat was de actie van Samsung. Zeg dan gewoon, sorry meneer, we kunnen niet op tijd leveren en het gaat minstens nog 2 weken duren. Dan ben je eerlijk. En natuurlijk annuleren de meeste mensen hun bestelling niet zomaar, dat weet Vodafone ook.

Normaal gesproken bestel ik bij een webshop, coolblue/algebeld/belsimpel en dat wilde ik dit jaar ook doen. Toen ik vorig jaar mijn sim only contract afsloot, een keer telefonisch bij Vodafone, verzekerde de medewerker van Vodafone mij aan de telefoon dat ik via de service NEXT ook bij webshops mijn contract (uiteraard bij vodafone) kon verlengen. Dat was voor mij wel een voorwaarde. Een leugen want ik kwam er nu achter dat dat helemaal niet zo is. Ik kon vanaf de 29ste (april) mijn contract verlengen, maar omdat ik de S8+ eerder wilde hebben, zoals groots werd geadverteerd, heb ik gebruik gemaakt van NEXT en via vodafone zelf mijn abonnement verlengd. Ik heb nog gevraagd, ga je dat redden want anders wacht ik liever totdat ik eind van de maand zelf kan verlengen. Ook de 18de nog werd gezegd, ja hoor, vanaf morgen gaan we uitleveren...

Nogmaals Vodafone, eerlijkheid duurt het langst. Het zou fijn zijn als er wat tegenover zou staan omdat jullie constant verkeerde verwachtingen scheppen en misleiden. Jullie zijn te groot, hebben een redelijke monopoliepositie en daarvan maken jullie misbruik. Bah.
jimvdberg
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Gelet op de diverse berichten van anderen over het niet afleveren is mijn conclusie met Vodafone,dat het een triest, onbetrouwbaar, oneerlijk bedrijf is. Ik had nog nooit met Vodafone te maken gehad, maar dit bedrijf blijkt nu arrogant, ze laten de klant in de kou staan, houden je aan het lijntje, zijn niet open en eerlijk en commuiniceren bijzonder slecht.
Voorts is contact krijgen met Vodafone hoegenaamd onmogelijk:
- de helpdesk is altijd overbelast (gem. wachttijd 30 minuten)
- er is geen email-contact mogelijk
- op het forum wordt mondjesmaat gereageerd
- op Twitter wordt volstrekt niet gereageerd
- alleen op Facebook wordt gereageerd.
Heb net voor de goede orde een klacht ingediend, maar heb heel weinig vertrouwen dat ik er iets mee opschiet.
Jammer genoeg heb ik op 1 april mijn pre-order ook meteen voor 100% in één keer betaald, dus annuleren is ook haast geen optie, want over terugbetaling doet Vodafone een belachelijke 8 weken.
Vandaag 28 april nog de helpdesk gebeld: nee er staat voor u nog geen levering gereed, u zult geduldig moeten wachten. En dat terwijl je hem nu gewoon in de winkel kunt kopen !!
Wat raden jullie mij aan?
Rudie1981

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Hoi jimvdberg
ik ben inderdaad benieuwd of het toestel in de winkel te verkrijgen is. mocht dit het geval zijn kan je, je order om laten zetten als zelf ophalen in de winkel dan zou je hem theoretisch gelijk mee kunnen nemen.

ik heb vanaf 20 april nu gemiddeld 4 uur aan de telefoon gehangen met Vodafone en nog geen cm verder gekomen. zojuist ook weer contact gehad en nog niks duidelijk kan nog wel een week tot 2 weken duren. het is gewoon super frustrerend het lijkt erop dat je bij Vodafone alleen maar kerstkados kan bestellen want tegen die tijd zullen we het toestel wel hebben en komt de S9 weer bijna uit.

Al met al een hoop leugens, teleurstelling en frustratie dat is wat Vodafone wel brengt. Naar je nieuwe toestel uitkijken is op dit moment wel ver te zoeken.
Rudie1981

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
jimvdberg

Zojuist weer gebeld en blijkt dat de S8+ in het zilver momenteel niet leverbaar is vanuit samsung. De zwarte en de grijze wel. Wanneer samsung de zilveren wel kan leveren is onbekend.
Rudie1981

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Na contact met Samsung bleek dit de zoveelste leugen van Vodafone. Er was immers geen leveringsprobleem bij samsung. Er is zojuist bevestigd door Vodafone dat alle Pre orders vandaag geleverd zijn bij hun en binnen 5 tot 10 dagen allemaal worden uitgeleverd. Nou misschien krijgt dan eindelijk iedereen zijn telefoon na alle foutive en bekrompen informatie en 4,5 uur klantenservice gebeld te hebben inclusief wachttijden.
jimvdberg
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Dank je Rudie. Mochten alle preorders bij hen vandaag zijn ontvangen (hetgeen we maar moeten geloven) dan kunnen ze binnen enkele dagen alles uitleveren, dat kan domweg nooit 10 dagen duren.
Verder valt voor de klant volstrekt niet te controleren of de eerste boekingen voorgaan, en dat de toestellen niet toch stiekum naar de winkels gaan. Ja jammer, het vertrouwen in Vodafone is helaas volstrekt naar het nulpunt gedaald. Vodafone-moderaters reageren ook maar niet meer hier, heb je het gemerkt?

Rudie1981

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Hoi Jim,

Ja inderdaad, dat lijkt mij ook niet 10 dagen is best lang. En daarbij is het waarschijnlijk hun plicht om alles uit te leveren met winkelvoorraad waarschijnlijk. Die hele pre order heeft geen enkele zin gehad. Heb eerlijk gezegd het idee dat Vodafone het wel fijn vind dat weinig controleerbaar is want wat te controleren was bleken slechts al leugens te zijn. Ja dat 0 punt is vanuit mij naar hun ook zo. Dit is namelijk niet de eerste keer dat er zoeites bij hun gebeurd helaas.

En je laatste punt is zeker waar en echt heel slecht want als je de klanten kan voorliegen doe dan op ze minst reageren. Maar het lijkt alsof de smoesjes op zijn. Maar Vodafone waarom is anders dit forum???

Ik blijf dit ook volgens en wanneer ik iets verneem zal ik dat ook zeker vermelden en hoop dat er nog iets komt vanuit Vodafone maar die hoop is slechts een illusie denk ik.
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
Ik doe al jaren pre orders via vodafone en zoals elk jaar lees ik dat het bij veel mensen mis gaat ik mag dus me gelukkig prijzen dat het bij mij wel elke keer goed gaat en het toestel altijd op de dag van de release ontvangt dat was dit keer ook het geval en heb hem 19 april ontvangen

Ik neem aan dat jullie wel gaan vragen of er een compesatie jullie kant opkomt want lijkt me niet de bedoeling als je een pre order besteld heb hem.nu nog niet ontvangen hebben ben benieuwd hoe het afloopt
Phoenixx2000

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb ook contact gehad met Vodafone. Tegen mij werd gezegd dat ze 1x per week een levering krijgen en dat die van mij er niet bij zat (nee dat had ik al door). En ze weten niet of hij er volgende week bij zit. Afgelopen maandag werd tegen mij gezegd dat ze 2x per week een levering krijgen. Nou ja, Ik wacht wel gewoon, en dat is precies de bedoeling van Vodafone. Ik kan alleen niet tegen die leugens, die misleiding, niet informeren. Ik wil gewoon dat er een keer eerlijk gezegd wordt wanneer ik hem wel krijg. Je weet toch wat je hebt besteld en wat er is uitgeleverd. Het is echt schandalig zoals ze met klanten omgaan.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic