Wat ik niet zo goed begrijp is dat ze niet kunnen (uhm willen) zeggen wanneer er weer een lervering komt. Ik snap best dat ze klanten niet weg willen laten lopen. Maar om dan te liegen dat ze het waarschijnlijk wel gaan halen begrijp ik niet. Communiceer nou eens eerlijk en duidelijk. Je weet precies wat je besteld hebt, wat er is geleverd en hoeveel pre orders je hebt.
Zelf heb ik de 18de (april) besteld, op dat moment weet Vodafone dat ze niet aan de vraag kunnen voldoen om op tijd uit te leveren, want ik zat namelijk nog in de laatste dag van de pre-order tijd en zou de telefoon nog steeds 8 dagen voordat hij in de winkel ligt, in handen hebben. Dat was de actie van Samsung. Zeg dan gewoon, sorry meneer, we kunnen niet op tijd leveren en het gaat minstens nog 2 weken duren. Dan ben je eerlijk. En natuurlijk annuleren de meeste mensen hun bestelling niet zomaar, dat weet Vodafone ook.
Normaal gesproken bestel ik bij een webshop, coolblue/algebeld/belsimpel en dat wilde ik dit jaar ook doen. Toen ik vorig jaar mijn sim only contract afsloot, een keer telefonisch bij Vodafone, verzekerde de medewerker van Vodafone mij aan de telefoon dat ik via de service NEXT ook bij webshops mijn contract (uiteraard bij vodafone) kon verlengen. Dat was voor mij wel een voorwaarde. Een leugen want ik kwam er nu achter dat dat helemaal niet zo is. Ik kon vanaf de 29ste (april) mijn contract verlengen, maar omdat ik de S8+ eerder wilde hebben, zoals groots werd geadverteerd, heb ik gebruik gemaakt van NEXT en via vodafone zelf mijn abonnement verlengd. Ik heb nog gevraagd, ga je dat redden want anders wacht ik liever totdat ik eind van de maand zelf kan verlengen. Ook de 18de nog werd gezegd, ja hoor, vanaf morgen gaan we uitleveren...
Nogmaals Vodafone, eerlijkheid duurt het langst. Het zou fijn zijn als er wat tegenover zou staan omdat jullie constant verkeerde verwachtingen scheppen en misleiden. Jullie zijn te groot, hebben een redelijke monopoliepositie en daarvan maken jullie misbruik. Bah.