Goedemorgen,
op 27 juli heb ik de softwareupdate gedaan die de tefeloon( samsung Galaxy s4) aangaf ( er is een nieuwe softwareupdate).
Dit uigevoerd. Geen problemen. Smiddags heerlijk de boot naat Terschelling gepakt waar savonds het toestel uitviel en niet meer aan te krijgen was. Batterij was vol, toch de lader er maar in en waarempel smorgens deed ie het weer.
2 dagen daarna identiek het zelfde probleem enkel ging het toestel niet meer aan. Uiteindelijk kreeg ik hem op zondag 4 augustus na een paar dagen links te hebben laten liggen hem weer aan.
Maandag 5 augustus direct naar de winkel gegaan...... aardige hulp en wist echt wel wat hij deed.
Hij zei: ik ga hem terugzetten naar fabrieksinstellingen.....dan zouhet verholpen moeten zijn, zo niet dan ligt het aan de hardware.
Gedaan met gevolg --> telefoon deed niets meer. Enkel trillen ( zoals voorheen ook, maar geen beeldscherm).
Telefoon laten ophalen ter reparatie. Afgelopen maandag terug gekregen.
Wat is er gerepareerd? Nou niets er is enkel een softwareupdate gedaan.
Afgelopen maandag terug gekomen en woensdag waarempel hihj viel weer uit met een volle batterij. Deed niets meer. Oplader erin even wachten ( overigens ook vreemd dat het lampje van opladen na 2 min pas gaat branden). Lampje werd groen ( opgeladen) telefoon aan ----> trillen en geen beeldscherm.
HHem maar even links laten liggen tot donderdag en toen deed ie het weer.
Vannacht opgeladen, vanmorgen nu.nl aan het lezen en pats viel uit om niet meer aan te gaan.
Hoe kan het 1) dat dynafix enkel repareert onder druk en met de simpelste oplossingen komt die Vodafone ook aluitgevoerd had waarvan gezegd werd dit is hardware.
2) ik nu weer van vooraf aan kan beginnen met 0900 nrs bellen en de hele rataplan van vrij moeten nemen, te late koerier ( afspraken niet nakomen) etc.
3) kan ik een nieuw toestel krijgen? Binnen 4 maanden ( welgeteld exact vandaag 4 maanden) al 2x dit probleem waarvan ik lees dat anderen dit ook hebben. Is het geen fabrieksfout in dit toestel?
4) ik heb enkel mijn mobiel, geen vast toestel. Ben afhankelijk van deze. Ik mag er toch vanuit gaan dat als een toestel kapot gaat ( buiten mijn schuld om) dit fatsoenlijk gerepareerd wordt en niet afgewimpeld wordt met een simpele softwareupdate die het probleem van uitvallen toestel niet wegneemt?
5) dus zoals de opties hieronder in een antwoord gegeven werden backuppen en fabriekinstellingen terug zijn gedaan.....maar het probleem blijft zich voort doen.
Hellup, wat kan ik doen om waarde voor mijn geld te krijgen en niet onnodig extra kosten moet maken? ( ben verzekerd maar die 0900 nrs ze laten je rustig 10 min in de wacht staan x op x met oeps verbinding verbroken etc Dynafix)
Alvast bedankt voor het antwoord.
Kortom: kan