Hallo,
Ik sluit me volledig aan bij het verhaal van Arhu , we betalen er immers wel voor sinds je het abbonement hebt afgesloten. Jij koopt toch ook niet een abbonement voor je tv voor hd kanalen en betaald er een aantal maanden voor maar dat je er pas na 6 maanden gebruik van kan maken? Als je ergens voor betaald maar het niet krijgt is dat zacht gezegd toch gewoon oplichting of mag ik dat niet zeggen ? Ik heb trouwens sinds het sms bericht dat het 4g netwerk beschikbaar is helemaal geen tot slecht bereik meer in me garage/huis/auto , af en toe komt er een 4g icoontje in beeld maar dat is snel weer veranderd in 3g. Ik hoor op een galaxy s4 toch ge2oon 4g te hebben nu bij amsterdam in de buurt. Update is uitgevoerd.
Me eerste maand dat me nieuwe red plus abbo in ging betaalde ik ook al te veel omdat ik niet was ingelicht in de winkel dat je maar de helft mb's krijgt omdat het op de helft vd maand in ging.
Ik was er dus duidelijk overheen , extra betalen dus en dat terwijl je ook de hele volle maand moet betalen. Dan is het ook meer dan eerlijk maar de helft van de abbonements kosten te betalen toch, maar dat gebeurt niet.
Ik wil vodafone niet aanvallen en zwart maken hierover maar eerder aangeven hoe mensen er over denken.
Ook is het bizar dat ik met me oude abbonement meer mbs had dan nu met het versneld netwerk, meer snelheid maar minder mbs zodat je er lekker snel door heen bent.