Opgelost! Ga naar oplossing.
ArHu schreef:Of met een iets positievere insteek: Toen Red geintroduceerd werd zat alleen bij de duurste abonnementen de toegang tot 4G al ingecalculeerd. Vodafone heeft alsnog besloten om alle mensen met een Red abonnement zonder extra kosten toegang tot 4G te verlenen.
Alleen nieuwe abonnees krijgen voorlopig toegang tot 4g, mensen die vroeg een duur red abonnement hebben afgesloten in de hoop direct 4g te kunnen gebruiken moeten nog wachten, met als extra bonus als je in een 4g regio woont je toestel wel continu probeert verbinding te maken maar dit niet mag van het netwerk en je batterij dus extra snel leeg loopt.
ArHu schreef:Dan zou ik toch even op vriendelijke wijze contact zoeken met de klantenservice of de Web Crew via Facebook en Twitter en vragen of ze iets voor je kunnen betekenen. Nee heb je, ja kun je krijgen, nietwaar?
Ik heb Red Super, duurder is er niet, ik betaal dus de hoofdprijs als sinds maart/april en hoewel ik op mijn telefoon kan zien dat er vodafone 4g masten zijn mag ik er geen gebruik van maken
robinnio schreef:Tot mijn spijt zit ik niet op een positie waarbij ik bekend met die informatie ben. Ik kan je vraag dus niet beantwoorden, sorry.
Bedankt ArHu en Martin, nu begrijp ik ook waarom mn accu als een bezetene leegtrekt sinds de update.
Martin, kun je aangeven op wat voor termijn ik wel gebruik kan gaan maken van 4g? In een aantal media wordt gesproken over 'later deze maand'. Is dat correct?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.