Ineke07 schreef:Het punt is dat het gaat om een probleem dat in de toestelsoftware zit. Het is dus een puur toestelspecifiek probleem dat alleen opgelost kan worden door de fabrikant. Ik wil het probleem zeker niet afschuiven hoor, maar de fix moet komen vanuit samsung.
Ik betaal een flinke klap geld voor mijn abbonement maar er wordt niet echt met een concreet antwoord gekomen vanuit vodafone.
(niet op de forums)
Hierdoor ben ik op forums gaan kijken bij andere providers maar ook hier geven ze steeds het zelfde antwoord: je telefoon resetten of opsturen.
Wat kan er nu wel worden gedaan?
Of moet ik wachten op een nieuwe update van de software?
Of moet ik contact opnemen met Samsung zelf?
Bert1977 schreef:Top-info Bert. Ik denk dat velen daar iets aan hebben 🙂
Hoi BasT (en uiteraard de topic starter)
*knip voor overzichtelijkheid*
Nu heb ik zelf ook een vraag. Ik wil graag deze telefoon ter reparatie opsturen. Ik heb de telefoon nog geen jaar, dus garantie zou nog zeker van toepassing moeten zijn. Hoe ga ik in deze in zijn werk, en hoe lang ga ik de telefoon kwijt zijn?
Verder, hoe kan ik ervoor zorgen dat de telefoon ook daarwerkelijk wordt gerepareerd, en niet dat er enkel een factory reset wordt uitgevoerd? Dit kan volgens de artikelen een tijdelijke oplossing bieden, maar ik zou mezelf niet graag genoodzaakt zien om nogmaals een telefoon in te sturen die al zou zijn gerepareerd.
Met vriendelijke groet,
Bert
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.