Intens

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy Note 3 - €100 Cashback Actie

Hallo,

Bij de verlenging van mijn abonnement, heb ik een Samsung Galaxy Note 3 genomen en ik wilde gebruik maken van de 100 euro cashback actie van Samsung. Het probleem alleen is, dat je een factuur moet meesturen naar Samsung en deze was niet meegeleverd bij mijn bestelling.

Ik lees ook dat meerdere met dit probleem zitten, maar dat daar niet inhoudelijk op gereageerd wordt. Bij een abonnement of verlengen van een abonnement, met een Samsung Galaxy Note 3 staat overal op de Vodafone site, dat je gebruik kunt maken van de 100 euro cashback actie van Samsung. Zelfs op de doos van de Samsung Galaxy Note 3 is een 100 euro cash back actie sticker geplakt.

Kan iemand van Vodafone, hier eens wat meer duidelijkheid over schaffen?

5 Reacties 5
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi Intens, welkom op het forum. Als het goed is heb je bij je bestelling een pakbon ontvangen toch?

Deze pakbon is je garantiebewijs en ook je aankoopbewijs. Als het goed is staat hier alle informatie op die nodig is om gebruik te kunnen maken van de diverse acties die fabrikanten vaak hebben, zoals nu een cashback. Dit geldt ook voor accessoire-acties die je vaak ziet.

Dus insturen van je pakbon zou voldoende moeten zijn 🙂 Een kleine tip, stuur wel altijd een kopietje in, het origineel heb je zelf misschien ooit nog nodig (niet relevant als het digitaal moet uiteraard).
Intens
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Bas,

Als het goed is? Zou voldoende moeten zijn? Weten jullie dat niet zeker?

Ik heb alleen de pakbon, maar dit is geen factuur of aankoopbewijs. Op een factuur staat extra informatie over de telefoon zelf. Op de pakbon staat alleen een artikelnummer.

Als het op de Vodafone website staat aangegeven, dat je gebruik kunt maken van de cashback actie, bij een note 3 + abonnement of verlenging, dan zou Vodafone toch precies / zeker de stand van zaken moeten weten?

Op de Samsung website staat dat pakbonnen niet geaccepteerd worden, dus het heeft geen zin om een pakbon op te sturen. Dus hoe zit het nu echt Vodafone? Kan ik een aankoopbewijs / factuur krijgen binnen een korte tijd?

Samsung Website:
* Bewijs van verzending, bestelbonnen of online betalingsbewijzen worden niet geaccepteerd, slechts de factuur of de kassabon is geldig als bewijs van ontvangst of aankoop.

Bron: http://www.samsung.com/nl/promotion/note-3-cash-retour/registreren.html


Onderaan de Pakbon staat het volgende:

Voor het aankoopbewijs en het overzicht van de serie nummers verwijzen wij u naar het volgende adres:
https://vodafone.arvato-logistics-services.de/simviewer

Lekker tegenstrijdig allemaal. Waarom zou je het aankoopbewijs moeten checken op de site, als jullie aangeven dat de pakbon het aankoopbewijs is?

Anyway, ik heb de gegevens verschillende keren correct ingevoerd, maar hij vind helemaal niks.

Edit (14:06) : Contact gehad met klantenservice en ze sturen me een kopie van de factuur via de post.












biancavannoord

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemiddag Intens,
Ik ben benieuwd of je de factuur opgestuurd gaat krijgen. Ik ben al ruim 3 weken met Vodafone bezig om een factuur van ze te krijgen. Het enige wat je krijgt is de Pakbon... Ik heb deze uiteindelijk maar gister opgestuurd naar Samsung om van de cashback actie gebruik te kunnen maken. Ikben benieuwd of het idd zoals Vodafone zegt gaat lukken om het geld retour te krijgen. Ik houd je op de hoogte. Ik blijf het toch vreemd vinden dat als je een telefoon aanschaft van Vodafone via internet dat ze je geen factuur kunnen sturen alleen maar een pakbon....
Intens
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik lees net pas je antwoord, maar ik heb inderdaad niks ontvangen.

Die meid van de klanteservice verzekerde, dat ik het zou ontvangen. Nou mooi niet dus.

Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Vervelend zeg!

Ik denk dat het beter is als je even contact opneemt via Facebook of Twitter. Dan kunnen we nakijken hoe het zit. Via het Forum is dit niet te doen omdat we hier geen persoonlijke gegevens kunnen uitwisselen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic