Hallo Bas,
Als het goed is? Zou voldoende moeten zijn? Weten jullie dat niet zeker?
Ik heb alleen de pakbon, maar dit is geen factuur of aankoopbewijs. Op een factuur staat extra informatie over de telefoon zelf. Op de pakbon staat alleen een artikelnummer.
Als het op de Vodafone website staat aangegeven, dat je gebruik kunt maken van de cashback actie, bij een note 3 + abonnement of verlenging, dan zou Vodafone toch precies / zeker de stand van zaken moeten weten?
Op de Samsung website staat dat pakbonnen niet geaccepteerd worden, dus het heeft geen zin om een pakbon op te sturen. Dus hoe zit het nu echt Vodafone? Kan ik een aankoopbewijs / factuur krijgen binnen een korte tijd?
Samsung Website:
* Bewijs van verzending, bestelbonnen of online betalingsbewijzen worden niet geaccepteerd, slechts de factuur of de kassabon is geldig als bewijs van ontvangst of aankoop.
Bron: http://www.samsung.com/nl/promotion/note-3-cash-retour/registreren.html
Onderaan de Pakbon staat het volgende:
Voor het aankoopbewijs en het overzicht van de serie nummers verwijzen wij u naar het volgende adres:
https://vodafone.arvato-logistics-services.de/simviewer
Lekker tegenstrijdig allemaal. Waarom zou je het aankoopbewijs moeten checken op de site, als jullie aangeven dat de pakbon het aankoopbewijs is?
Anyway, ik heb de gegevens verschillende keren correct ingevoerd, maar hij vind helemaal niks.
Edit (14:06) : Contact gehad met klantenservice en ze sturen me een kopie van de factuur via de post.