thedude

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Galaxy S Usb Probleem

Ik probeer mijn Galaxy-S te verbinden dmv usb kabel met PC. Zowel met Samsung "Kies" (sync software) als gewoon als "massaopslag" lukt het niet. (Standaard is Samsung-Kies, maar ik heb het aangepast via Instellingen > Over het toestel > USB instellingen -> Vraag bij verbinden.Toestel geeft netjes aan verbonden te zijn met PC maar in Windows-7 verschijnt GEEN externe schijf (als of het een usb-stick is) en dit zou wel moeten. Ik heb het op verschillende PCs geprobeerd, heeft iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?-------------------- Edit; Waarom gaat alinea-indeling verloren als ik hier iets schrijf, al mijn witregels verdwijnen als ik mijn post plaats hier op de forum?
6 Reacties 6
parkstad

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bekend probleem. Ik heb met Samsung gebeld. Over 2 weken komt een update van de  "Kies" software.
Raikki

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bekend probleem. Ik heb met Samsung gebeld. Over 2 weken komt een update van de "Kies" software.



Bekend probleem, dat wel, maar oplossing is nog steeds duister. Heeft iemand ondertussen wel een aansluiting via usb met een pc kunnen krijgen?
mgmjansen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
misschien heb je hier iets aan.
Ook ik had problemen met de verbinding van mijn galaxy s met het programma kies, bij mij was het probleem dat ik niet de juiste USB kabeltje had. Nadat deze kabel vervangen werd door de juiste kabel werkt alles prima.
Ondanks dat het stekkertje hetzelfde lijkt en past bleek deze niet juist te zijn.
Malfidus

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

misschien heb je hier iets aan.
Ook ik had problemen met de verbinding van mijn galaxy s met het programma kies, bij mij was het probleem dat ik niet de juiste USB kabeltje had. Nadat deze kabel vervangen werd door de juiste kabel werkt alles prima.
Ondanks dat het stekkertje hetzelfde lijkt en past bleek deze niet juist te zijn.



Merkwaardig dat er niet de juiste kabel bij geleverd wordt...
Economy

Gedreven Meedenker
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Tip 1: KIES uitvoeren als Administrator.
Tip 2: Herinstalleer KIES met juiste installatie Win7-64bit of hoger.

Lukt dit nog niet zal ik je verder helpen.
easmodl

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier een probleempje waar ik nu al een paar weken mee zit te rommelen:
Als ik de telefoon op de pc aansluit krijgen we de melding : USB apparaat wordt niet herkent.
Dit is op 4 verschillende PCs met 2 verschillende versies van KIES en 2 originele kabels die voorheen wel goed werkten.
Bij de klantenservice kom ik tot op heden niet verder dan: "het zal wel een instelfout op uw PC zijn of een oude versie van KIES".

Groetjes.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic