jraatjes

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Galaxy Note 4 nu met extra luidspreker (Levelbox)

Helaas ben ik weer eens te snel geweest met de aanschaf/verlenging van mijn abonnement.
Het toestel (Galaxy Note 4) wordt vanaf 3 november geleverd met een extra luidspreker de levelbox.
Een erg leuke actie...

Helaas komt mijn IMEI-code niet in aanmerking voor de actie, terwijl ik pas gisteren (5 november) mijn toestel heb ontvangen.

De maand oneindig internet is helaas direct met het overzetten van het abonnement in gegaan. Nu ik mijn toestel volledig op de 4G wil proberen is die maand al weer bijna ten einde.

Ik voel me achteraf gezien een beetje dubbel benadeeld. Mijn vraag is misschien heel brutaal, maar zou ik ook in aanmerking kunnen komen voor de levelbox-luidspreker?

Groeten,

Johan
11 Reacties 11
lars-aalders

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Wanneer heeft u besteld als ik vragen mag?
Vindt wel dat je dan in aanmerking komt
Sntayehu

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Johan, ik vind je vraag helemaal niet brutaal..maar juist erg terecht. Ik heb hetzelfde 'probleem' en strikt genomen kan Vodafone dit verzoek natuurlijk negeren of weigeren, maar jij kunt je bestelling nog altijd annuleren (binnen 2 weken) en de aanvraag opnieuw indienen. Dan zit je ineens wel binnen de actieperiode en Vodafone heeft er op die manier ook meer werk aan (zou dus slim van ze zijn om aan dit verzoek te voldoen). Het is al belachelijk genoeg dat er al weken op de Samsung Note 4 moet worden gewacht (zonder enige communicatie!!! Slecht slecht slecht..) om vervolgens tijdens het wachten ineens deze 'actie' te zien voorbij komen.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Johan, een begrijpelijke vraag. Wat ik niet voor je kan doen, is je bij je huidige order een Levelbox beloven. Het is nu eenmaal zo dat acties een startdatum en een einddatum hebben. Er worden voor die periode afspraken gemaakt met de leverancier, in dit geval Samsung. Val je buiten die periode, dan kunnen we je bij je huidige bestelling niet laten deelnemen aan de actie.
Het zal ook altijd zo zijn dat je, ongeacht wat voor product je ook koopt, soms geluk en soms pech mbt mbt acties/voorwaarden/prijsverhogingen of -verlagingen/etc.

Wat je in dit geval wel kunt doen is, zoals Sntayehu al aangaf, je huidige order annuleren en dan binnen de actietermijn weer verlengen. Dan valt je nieuwe order netjes binnen de actieperiode en krijg je de Levelbox dus wel 😄
jraatjes
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb op 14 oktober de telefoon via telefonische verkoop besteld en mijn telefoon is pas 5 november geleverd...
Ik kan mijn order toch niet meer annuleren, nu ik de telefoon al in huis en in gebruik heb. Dat zou ik erg raar vinden of niet?

Ik heb via de klantenservice een antwoord gekregen, maar ook daar schiet ik niet veel mee op. Zij geven aan dat dit een actie van Samsung is, maar dat kan ik nergens op de site van Samsung terugvinden. Ik ben van mening dat de telefonisch verkoper mij op de hoogte had moeten stellen van aankomende acties. Ik mag toch aannemen dat deze actie niet binnen een hele korte termijn is bedacht... En dan nog, als ik een product van laten we zeggen Media Markt koop en op de dag van de levering blijkt dat voor dit product een actie geldt, kan ik gewoon meedoen met deze actie (heb ik al 2x ondervonden). Waarschijnlijk koop ik te snel nieuwe dingen.....

Wel is de termijn voor onbeperkt internet met een periode van een paar week verlengd. Ook iets waar ik niets mee opschiet, want ik had in mijn 'oude' abonnement een data tegoed van 1 + 10 GB = 11GB (in mijn ogen krijg je dit niet op in een maand).

Ik zit dus nog steeds met een katerig gevoel.
khalid-abdalla2

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb u uitgezonden sinds 2015/05/03 en zal alles nog niet ontvangen.

Khalid
khalid-abdalla2

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een Galaxy Note 4 van abonnement op 2015/05/03 en ik wil aan de levelbox
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi khalid-abdalla2,

Heb je dit abonnement genomen tijdens de actieperiode of erna pas? Via het forum kan dit ook niet verder worden geregeld daarvoor moet je echter even contact opzoeken met de klantenservice.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey khalid-abdalla2

Je kunt alleen de level box krijgen als je deze actie ook bij je verlenging hebt kunnen selecteren. Anders is het helaas niet mogelijk.
Groetjes stevied86
khalid-abdalla2

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi

Ze vertelde me dat hij kon krijgen de luidsprekers te nemen aan deze abonnement

khalid-abdalla2

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt iedereen die op mijn vraag geantwoord

Anonymous
Niet van toepassing
Hey khalid,

Dan raad ik je aan om contact op te nemen met de afdeling waar je hem gekocht hebt. Is dit de afdeling verkoop dan dien je daar ook te zijn. Heb je het in de winkel afgesloten dan dien je in de winkel te zijn etc.

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic