Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,259Oplossingen
  • 1,689Discussies
  • 77.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Telefoongesprek valt weg. Ook bij Vodafone? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ben op dit moment in bezit van een Iphone 5s met een KPN netwerk. Nu is het zo dat in mijn huis geen "normale" telefoongesprekken kan voeren. Ik kan opnemen en hoor de beller altijd maar zij ho...

kriffi door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Adapter multisim Alleen-lezen Onopgelost

Zojuist geprobeerd om met behulp van de meegeleverde adapter de multisim kaart in mijn tablet te plaatsen. De adapter past echter niet in de tab. Ik heb een Samsung GT-P5110 met micro sd kaart slot.Om...

ErikM56 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Geen internet, niet kunnen bellen en wisselend bereik 2033 CE Alleen-lezen Onopgelost

Hopeloos word ik er zo langzamerhand van. Spontaan sinds gisteravond ( 12-09) kan er niet meer gebeld worden, heb ik geen netwerkbereik en geen internet meer. Fijne is dat ik niet kan bellen met Vodaf...

Nicolevhk door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Alleen gprs, heel af en toe GPRS in postcode 6658GV Alleen-lezen Onopgelost

Zoals het topic al aangeeft heb ik alleen buitenshuis gprs verbinding dus alle diensten die een dataverbinding benodigen werken niet, dus kan je telefoon alleen maar gebruiken om te bellen. Andere aan...

dijkp01 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

internet slecht raalte Alleen-lezen Onopgelost

hallo, ik heb behoorlijk slecht internet met mijn mobiele telefoon.. ik heb niet eens 3G of 4G terwijl ik dat wel hoor te hebben!!! het enige wat die aangeeft is een G en soms met 2 pijltjes... dit is...

Moortje11 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

netwerk monster plat Alleen-lezen Onopgelost

Kan al.2 dagen niet bellen of gebeld worden.....

Extreem data verbruik Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Al maanden kamp ik met het probleem dat ik extreem hoog dataverbruik heb vooral snachts en smorgens vroeg het is twee maanden goed gegaan maar nu weer 1 drama op de meest gekke tijden sessies van 20/2...

1947 beverwijk Alleen-lezen Onopgelost

Bereik op telefoon schommelde, nu al 4 oproepen niet ontvangen, Internet geeft langzaam iets Door.Alle testen zoals beschreven uitgevoerd.

hvw141 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wijziging Hybridebundel wordt niet doorgevoerd Alleen-lezen Onopgelost

3 maanden geleden ben ik overgestapt van prepaid naar hybride. In eerste instantie heb ik een bundel gekozen van 75 belminuten en 500 mb internet voor euro 15.95. Binnen een week heb ik mijn bundel ge...

willem67 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement opzeggen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Hoeveel maanden van te voren kun je je abonnement opzeggen? Of is dit niet mogelijk?

OnnevdLei door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Klacht indienen, hoe? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb gisteren een BloX voor 400 MB aangezet en deze direct afgemeld met ingang van de volgende maand (oktober, dus).. In de informatie over deze BloX staat dat de Blox geldig is tot het einde vd maa...

Wieny door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan geen e-mail versturen vanaf iPhone 5S Alleen-lezen Onopgelost

Afgelopen dinsdag 2 september 2014 een medewerker aan de telefoon gehad van Vodafone om me te assisteren met bovenstaand probleem. Na een half uur knoeien... was er nog geen resultaat......Er zou een ...

Sandbag01 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Foute vermelding gratis SD-card bij toestel.. Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb zojuist mijn abbo verlengd.Gekozen voor de Galaxy s5 wit.Op de site stond vermeld dat ik er dan een tablet, sd card 32 gb en een half jaar netflix bij kon krijgen.Nu eenmaal thuis dat maar geli...

peaches door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Databundel na paar dagen op Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, De afgelopen 2 maanden is mijn databundel (500mb) na een paar dagen alweer op. Ik doe niets anders dan anders. Heb een Iphone 4, zet programma's geregeld uit, heb mijn instellingen gecontroleerd,...

slechte dekking Rockanje Alleen-lezen Onopgelost

Beste, In Rockanje is altijd al een zeer slechte dekking van mobiele internet verbindingen. 3G en 4G zijn niet of nauwelijks te ontvangen bij geen enkele provider. Ik verzoek jullie om hier alstublief...

SMS doet het niet meer HTC one Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Afgelopen week heb ik een nieuwe update gehad voor mijn HTC. Nu doet mijn sms het niet meer.Krijg de sms niet binnen. Heb het nieuwe contact+ er al afgegooid en de oude berichten service er wee...

rekening voor gemiste oproepen Alleen-lezen Onopgelost

Ik ontving onlangs een rekening van Vodafone voor een periode die ik deels in Tanzania heb doorgebracht. Tot mijn verbazing werden er ook bedragen voor gesprekken in Tanzania in rekening gebracht, nl ...

slecht tot geen internet verbinding binnen en buitenshuis Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb al een paar dagen last van geen tot heel slecht verbinding met internet op mijn telefoon sinds vandaag ook buitenshuis!? Is er een storing 1965 heemskerk??

Nadyx door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Overstappen van andere provider naar Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Mijn huidig contract bij Tele2 loopt af op 10-01-2015 en ik zou graag willlen overstappen naar Vodafone. Ik begrijp dat dit twee maanden voor het einde van mijn contract kan bij nummerbehoud. I...

speskens door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen