Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
De kans dat je toestel branded zal zijn is zeker aanwezig. Het blijkt dat er toestellen zijn die unbranded in de winkel komen en een deel branded. Om hoeveel unbranded/branded toestellen het gaat weet ik niet......
As we speak is een van de andere mods PatrickJa in overleg met de desbetreffende verantwoordelijke. Blijf het Topic volgen.
Ok dankjewel, ik wacht het af. Waarom worden er eigenlijk dan zowel branded als unbranded toestellen geleverd? je zou zeggen er wordt voor 1 manier gekozen toch>?
Ik heb het besproken met de betrefde persoon die mij meer informatie kon geven over dit product. Hij zal niet branded zijn en dus een kale Android versie zonder dat hij door VF is gecustomiseerd. De Samsung Galaxy Nexus is een product van beide Samsung en Google.
Hallo, Waarom is de Galaxy Nexus niet in de Friends and Family Shop te verkrijgen? Komt dit nog, of is er een mogelijkheid om dit toestel toch via de friends and family shop aanbieding te verkrijgen?