De uninstall-mthode staat hier gewoon op het forum, 4 posten onder de jouwe 😉
1. Indien aangesloten, koppel eerst de Vodafone Mobile Connect Card los
2. Download op http://www.vodafone.nl/mccsupport de nieuwste versie van onze
software: ‘Always Best Connected dashboard 10.0.201’.
3. Verwijder daarna de huidige geïnstalleerde Vodafone Mobile Connect software:
a. Klik op ‘Start’ en ga naar het Configuratiescherm
b. Klik op ‘Software’ (Windows Vista/Windows 7) of ‘Programma's en Onderdelen >
Programma Verwijderen’ (Windows XP)
c. Selecteer ‘Vodafone Mobile Connect’ in de lijst met geïnstalleerde software en klik op
‘Verwijderen’
d. Doorloop de deïnstallatie procedure
e. Ga naar ‘Start’ > ‘Uitvoeren’ of druk op de Windows-toets + R. Het venster
‘Uitvoeren’ verschijnt.
f. Typ het volgende in: %appdata% (inclusief de procenttekens) en druk daarna op
‘Enter’
g. U komt uit in een directory (map) waar u een map genaamd ‘Vodafone’ ziet staan
h. Verwijder de hele map ‘Vodafone’. Klik éénmaal op de map en druk daarna op de
knoppen ‘Shift’ + ‘Delete’ (permanent verwijderen).
i. Start nu de computer opnieuw op. Sluit de Vodafone Mobile Connect Card nog niet
opnieuw aan.
4. U kunt nu de Always Best Connected dashboard 10.0.201 gaan installeren:
a. Dubbelklik op het installatiebestand ‘setup_vmc.exe’ en volg de installatieprocedure
b. Nadat de installatie is voltooid, start u de computer opnieuw op
c. Als deze volledig is opgestart dubbelklikt u op het Vodafone Mobile Connect
pictogram op uw bureaublad, en volgt u de aanwijzingen op uw scherm.
Succes.