Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,746Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Blackberry Curve Superdeal Internet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo!Ik wou de superdeal blackberry curve aanschaffen maar er staat niet bij hoeveel internet? onbeperkt 1GB of 500MB? ik zie verder ook klachten op het forum van dat het internet van onbeperkt opeen...

Mobileemail Alleen-lezen Onopgelost

HalloIk heb sinds kort een BB curve 8520.Gister internet aangevraagt en vandaag kreeg ik sms,dat ik moest registreren.Dat heb ik gedaan en op een gegeven moment,gaf ie aan,dat mijn acoount geblokeerd ...

"Hoe kan ik lid worden" Alleen-lezen Onopgelost

De informatie op het Vodafone Forum kun je 24 uur per dag 7 dagen per week bekijken en lezen. Hiervoor hoef je je dus niet te registreren. Wil jij zelf een vraag stellen, antwoord geven of meepraten o...

Actie Alleen-lezen Onopgelost

Geen idee waar ik het moet plaatsen, dus ik zet het hier maar bij.. Tot wanneer duurt de actie; 50% korting op het 1e jaar van je abbonement. Ik wil namelijk over ongeveer een maand een HTC met abbo a...

Microsim Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

De Microsim doet steeds meer zijn intrede op dit moment. Apple zet de norm met onder andere de iPad en de nieuwe iPhone. Gaat Vodafone de Microsim ook aanbieden? Graag verneem ik dit aangezien ik dan ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen