Goedemiddag,
Eind mei heb ik de telefoonrekening betaald, waarin het internetverbruik van de maand april zat.
In mijn bundel zit 1000 mb mobiel internet en volgens jullie heb ik in april 2500 mb internet verbruikt.
Dit is mij nog nooit overkomen en ik schrok dan ook enorm van het hoge bedrag!!!
Ik heb hierop gebeld met jullie klantenservice en kreeg niet echt geweldige service. Het enige dat ik te horen kreeg was dat jullie nooit fouten maken in de berekeningen en ik maar een datamanager-app moest downloaden om te zien welke apps dan zoveel internet verbruiken...
Uiteraard heb ik deze app gedownload, maar hieruit blijkt nu dat ik in de afgelopen 2 weken in totaal pas 300 mb internet verbruikt heb. Hoe kan ik dan in hemelsnaam in de maand april 2500 mb hebben verbruikt????
Buiten dat krijg ik altijd een sms van vodafone als ik nog minder dan 250 mb datategoed over heb tot het einde van de kalendermaand.
In de maand april kreeg ik die sms op de 23e. Dit zou dus betekenen dat ik tussen 23 april en 30 april nog even ruim 1250 mb internet heb verbruikt?????!!!!!!!!!!
Graag zou ik hier een duidelijke en eerlijke uitleg over willen krijgen, maar telefonisch kreeg ik dat niet voor elkaar.
Buiten dat; De afgelopen 2 weken heb ik amper gebruik kunnen maken van mijn mobiel internet, omdat het OF heeeeeel traag is, OF het gewoonweg niet doet. Sowieso Safari kan ik niet gebruiken, hij laadt een pagina heel lang en uiteindelijk zegt hij dat de pagina niet weergegeven kan worden omdat er geen bereik is. Apps die internet nodig hebben, hebben heel lang de tijd nodig om te laden.
Ook hier wil ik graag meer over weten.
Dus; sowieso heb ik in april veel teveel betaald voor het mobiele internet, en in mei/juni kan ik bijna geen gebruik maken van het mobiel internet. Jullie snappen dat ik hier niet tevreden over ben, en nu al niet akkoord kan gaan met de telefoonrekening die volgende maand in mijn mailbox zit...
Mocht er verwarring ontstaan door het gebruik van het woord 'mobiel internet'... Ik bedoel hiermee het internet en datagebruik op mijn iPhone. Dus geen internet via zo'n stick in je laptop.
Graag ontvang ik antwoord op mijn vragen.
Met vriendlijke groet,
Mandy