Nina88

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

GEEN INTERNET

HELPP!!!!

Ik logeer tijdelijk bij mijn moeder... het blijkt dat zodra ik in haar huis ben dat ik geen internet-verkeer heb ..
maar zodra ik buiten ga dat ik wel weer normaal gebruik kan maken van whatsapp, FB enz.

rara hoe kan dit ???
4 Reacties 4
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Nina,

Het zou kunnen dat je binnen in huis geen binnen dekking hebt. Kun je ook niet op wifi van die diensten gebruik maken. En hoe zit het met bellen en smsen?
Nina88
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoiiii ... dit is echt de eerste keer dat dit voorkomt .. heel raar .. ik heb altijd normale internetdekking gehad in het huis van mijn moeder ... ik kan wel gewoon bellen en smsen
Nina88
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ohw ja .. iedereen heeft internet op hun tel. in het huis van mijn moeder .. behalve ik 😞
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Nina,

In het vervolg zou ik je wel willen vragen om in je eerste post zoveel mogelijk informatie te vermelden zodat we je ook zo snel mogelijk verder kunnen helpen! In de handleiding van het forum vind je hoe een forum post er eigenlijk uit hoort te zien. Dan kun je hiermee in de toekomst rekening houden. 😉

Kun je ons nu vertellen op welke postcode je dit ervaart? Dan kunnen wij voor je nakijken of er misschien iets aan de hand is. Stel trouwens ook eens je telefoon in op 2G om te kijken of je dan wel kunt internetten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic