Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,298Oplossingen
  • 1,771Discussies
  • 82.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

verlengen Alleen-lezen Onopgelost

Beste ik heb nog een oud vodafone abn. 1 van de goedkoopste bel sms web 100 Nu kan ik per 9 april verlengen, en dit wilde ik niet doen daar jullie niuwe abn voor mij niet te betalen zijn en dus had ik...

Abbononent Alleen-lezen Onopgelost

Hallo beste werkers van Vodafone ik had op 29-03-2013 een abbonoment aangeschaft maar toen ik op vodafone app keek zag ik daar geen mb meer over heb en maar 7 minuten over terwijl ik 200 mb internet m...

blackberry cure Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Sinds gisteren werkt mijn blackberry curve 8530 niet meer. Of eerder gezegd de scroll is kaduk.Kan niet scrollen niks openen niet naar links of rechts.Vanmiddag ga ik kijken naar een nieuw mobi...

Geen bereik Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Vodafone. Ik heb al lange tijd geen bereik, Ik heb mn mobieltje ook laten repareren. Nu heb ik hem eindelijk na 3 weken terug (dinsdag). Maar sinds vandaag geeft ie weer aan dat hij geen bereik ...

Verlengen! Alleen-lezen Opgelost

Hallo Vodafone! Mijn contract loopt 6 Juni af, dus kreeg ik een melding dat ik al een ander toestel mocht uItzoeken. Ik had er al eentje op t oog, ik ging deze x niet meer voor de iPhone, maar voor de...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen