Joséspek

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Future Target probleem

Beste heer, mevrouw,

Ik heb al diverse malen aangegeven dat ik kosten op mijn rekening krijg van Future Target terwijl ik hier niets mee heb gedaan.
Geen aankopen of iets aangeklikt. Ik krijg hier niet duidelijk antwoord op en wordt naar mijn mening niet netjes geholpen.
Daar ik mijn rekening niet heb betaald, wordt ik toch gedwongen om te betalen anders wordt ik afgesloten.
Ik vind dit een slechte zaak omdat ik niet wordt geloofd.
De tijden staan op nachten waarop ik lig te slapen en niet eens met mijn mobiel bezig ben.
Ik ben dan ook van plan om direct op te zeggen als mijn 2 jaar voorbij zijn.
Ik ben hiervoor een lange tijd lid geweest bij KPN (Hi) en had nooit problemen.

12 Reacties 12
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Joséspek schreef:
Beste heer, mevrouw,

Ik heb al diverse malen aangegeven dat ik kosten op mijn rekening krijg van Future Target terwijl ik hier niets mee heb gedaan.
Geen aankopen of iets aangeklikt. Ik krijg hier niet duidelijk antwoord op en wordt naar mijn mening niet netjes geholpen.
Daar ik mijn rekening niet heb betaald, wordt ik toch gedwongen om te betalen anders wordt ik afgesloten.
Ik vind dit een slechte zaak omdat ik niet wordt geloofd.
De tijden staan op nachten waarop ik lig te slapen en niet eens met mijn mobiel bezig ben.
Ik ben dan ook van plan om direct op te zeggen als mijn 2 jaar voorbij zijn.
Ik ben hiervoor een lange tijd lid geweest bij KPN (Hi) en had nooit problemen.

Hoi Jose, welkom op het Vodafone forum. Ik heb je bericht gelezen en ik maak hieruit op uit dat je al contact hebt gehad met de telefonische klantenservice ? Helaas kan ik hier op het forum geen gegevens vragen om het na te kijken voor je. Ik adviseer je om wederom contact op te nemen met onze klantenservice. Je kunt ook een bericht schrijven op Facebook en Twitter. We zijjn hier 24/7 bereikbaar.

tonvanjole

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem, heel internet staat vol met deze klachten en inderdaad, Vodafone doet er niks mee..vind het schandalig want ze weten donders goed dat dit soort proaktijken gebeuren en ze hebben ons als klant niet gewaarschuwd. Mijn schade, over de €330,-!...
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
tonvanjole schreef:
Ik heb hetzelfde probleem, heel internet staat vol met deze klachten en inderdaad, Vodafone doet er niks mee..vind het schandalig want ze weten donders goed dat dit soort proaktijken gebeuren en ze hebben ons als klant niet gewaarschuwd. Mijn schade, over de €330,-!...
Hi Ton,

Als je op jouw factuur ziet staan dat er bedragen in rekening worden gebracht voor het gebruik van een sms- of contentdienst dan betekent dit dat je je (misschien onbewust) toch ergens voor hebt aangemeld. Deze kosten worden in ieder geval niet zomaar in rekening gebracht. Dit kunnen hele verschillende diensten zijn, denk hierbij bijvoorbeeld aan online spelletjes of beltonen. Als je naar: http://www.payinfo.nl/ gaat dan kun je zien voor welke dienst je je precies hebt aangemeld. Op je factuur staat ook vermeld om welke diensten het gaat en op die website kun je de diensten ook blokkeren. We bieden je in ieder geval altijd de mogelijkheid om deze diensten te blokkeren zodat er in de toekomst hiervoor geen kosten meer in rekening kunnen worden gebracht.

Kijk ook eens op onze website voor meer informatie want hier staat ook vermeld welke stappen je verder nog kunt ondernemen.
*moderator edit: url gefixt*
Shant

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik heb een zware rekening (€700,00) moeten betalen voor services waar ik niet eens iets van af weet. Future target claimt dat ze regelmatig smsjes gestuurd hebben om me op deze service te wijzen, maar ik heb totaal niets ontvangen. Vodafone belooft dat ze er achteraan gaan, maar dat zijn alleen maar lege beloftes. Je krijgt geen reactie terug, ondanks dit wel door hen beloofd is. Wanneer je opnieuw contact met Vodafone opneemt, zijn ze niet thuis en blijkt er dus helemaal geen melding van je klacht genoteerd te zijn. Tot mijn grote verbazing moest ik toen opeens een schriftelijke klacht binnen 2 weken indienen. Vanzelfsprekend was dat dus te laat! Ik heb vele malen met hen aan de telefoon gezeten, hetgeen me ook veel geld gekost heeft, maar ze proberen iedere keer wel een manier te vinden om er onderuit te komen. Dit is een erg duidelijk spel dat Vodafone hier speelt. Vergeet niet dat zij ook via Future Target geld verdienen aan ons en dus medeschuldig zijn aan deze schaamteloze criminele praktijken! Voor mij NOOIT meer Vodafone! Ik ben zeer zwaar teleurgesteld in hen.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Shant, ik kan me voorstellen dat je hier niet blij mee bent. Ik vind het wel vreemd dat mijn collega's helemaal niets uitgezocht zouden hebben. We hebben een team dat zich hier specifiek mee bezig houdt. Uiteraard is het zo dat indien mensen zich hier zelf voor hebben ingeschreven, bepaalde kosten voor eigen rekening komen. Maar dat wordt wel eerst uitgezocht, niet zomaar aangenomen.

Hoe was je klacht ingediend? Via dit webformulier? Dan komt je klacht namelijk direct bij dat team terecht. Heb je daar nooit reactie op ontvangen?
*moderator edit: url gefixt*
Frits59

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Aangezien veel mensen ten onrechte declaraties krijgen van Future Target zou het misschien niet gek zijn als Vodafoon dit bedrijf zou blokkeren.
Daarnaast vraag ik mij wel eens af of Futre Target geen spookbedrijf van Vodafoon zelf is, want Vodafoon blijft dit bedrijf de hand boven het hoofd houden en blijft haar eigen kliënten met klachten over dit bedrijf af te schepen.
duijfkolen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
beste ,

ik heb lang liggen te bellen voor m n rekeningen te kunnen inzien nu ik die heb merk ik op het zelfde probleem als jullie te hebben .
verdorie is hier nu nix aan te doen ik praat hierover 240 per jaar basis dat is grof geld.
ik snap vodafone echt niet. moeten we nu dit aan sbs 6 voor leggen of robert steegeman eraan zetten.

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @duijfkolen , uiteraard niet prettig wanneer je een hoge rekening hebt. Heb je wel al de tips en tricks bekeken op https://vodafone.nl/smsklacht? Mocht je nog vragen of klachten over een sms-dienst hebben dan kun je via My Vodafone het formulier hierover invullen.
marjanneb

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste vodafone,

Ook ik blijk al maanden te betalen voor deze (future target) dienst. Heb in het verleden nog nooit gebruik gemaakt van deze dienst. Heb mijn nu afgemeld via, payinfo.nl. Maar het feit blijft dat ik hier dus al lang onterecht voor betaald heb, Hoe gaan we dit oplossen
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
marjanneb

De moderarors geven al diverse mogelijkheden...
De kosten zijn vervelend, echter word er eerst gekeken of je de aanmelding bewust of onbewust zelf hebt gedaan...
Hoe vervelend het ook klinkt! Vodafone meld je niet aan voor die diensten.....
https://www.vodafone.nl/support/betaalde-diensten-stopzetten/

Lees eerdere antwoorden en mijn link wellicht kom je dan al een eind in de goede richting 🙂

groetjes,
daims
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic