Dus,..
ik koop heel vrolijk een Ipad 2 met 3g+wifi 16gb... Ik haal daar vrolijk een Vodafone abbo bij want mijn collega is daar zo tevreden over.
Opzich heb ik over de snelheid weinig te klagen,.. vind ik t jammer dat je moet betalen als je over je limiet zit en niet zoals bij velen je snelheid verlaagd word. Dit betkend dus dat je eigenlijk niet relaxed spelletjes op de ipad zit te spelen maar goed... dat wist ik van tevoren en moet ik mij bij neerleggen.
Nu denk ik hey! Ik download even de My Vodafone app,.. lekker handig om mijn data verbruik bij te houden... Ik open de app en zie dat ik mij moet registreren... Nu beginnen de problemen dus,.. Ik mot mijn mobiele nummer invoeren en zou daarop dus een sms krijgen met wachtwoord voor activatie... KABLAM! Lukt dus niet want mn ipad kan geen sms ontvangen. Ik google mij rot en zie dat dit een wel bekend probleem is,... al jaren... wat mij prinicpieel enorm ergert... Zeker voor een groot bedrijf als Vodafone.. Heb je een probleem? Pak deze dan snel aan.. je kan hier klanten op verliezen... maar goed.. Ik vind hier dus geen oplossing op..
Ook wil ik mijn abbo verhogen van 500 mb naar 2 gig...
Ik ga naar contact opnemen. Mailen is al uitgesloten want daar moet ik een my vodafone account voor hebben...
Ik ga dus maar bellen. Uiteraard zijn alle medewerkers in gesprek dus ik wacht maar..
Eindelijk word er opgenomen..
Ik leg mijn problemen uit en word halverwege al afgekapt.. Ja eeeeh je zit ook bij de verkeerde keuze... moet je even terugbellen en dan keuze 2 en dan keuze 1 nemen... Ehm ok,... kan je mij niet even doorverbinden dan? Fijne dag nog meneer! Klik..piepiepiep....
Ik bel dus terug.. Blijft de telefoon op de in gesprek toon hangen.... minuten lang.. het keuze menu komt niet tevoorschijn....dus nu is de telefoonlijn voor mij ook nog eens onberijkbaar geworden.
Ook ben ik van de week in de winkel geweest van vodafone maar daar word mij geadviseerd telefonisch contact op te nemen want dat werkt sneller en gemakkelijker....
Dit keer dus niet..