FransA

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Friends & Family korting

Wie kan mij helpen met cq aan de Friends & Family korting voor mijn bestelling.
16 Reacties 16
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi FransA,

De Friends & Family actiecodes zijn bedoeld om vrienden/familie/kennissen van Vodafone medewerkers een korting aan te bieden. Als je een dergelijke code wilt hebben, heb je dus iemand nodig die bij Vodafone werkt. Op een andere manier is het niet mogelijk om deze code te verkrijgen.
FransA
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sietske, dank voor je reactie.
De F&F korting is mij vorige week toegezegd via het call center, door het opzetten van een Chat. Volgens mij zijn we door deze discussie nu al bekende van elkaar geworden.
Wel vreemd dat je eerst iets wordt toegezegd en daarna weer wordt afgenomen. Tevens jammer dat ik meer voor een nieuwe telefoon moet betalen dan eigenlijk nodig is, mede daar er toch al voldoende aan mij, als klant, verdient wordt.
Gr,., Frans
Rap

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vodafone belooft van alles maar geeft uiteindelijk alleen maar een gefrustreerd gevoel
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi FransA,

Wanneer de Friends & Family code via de chat is toegezegd, zal deze ook direct door de medewerker verstuurd moeten zijn. Heb je nog enig idee hoe hij/zij heette?
FransA
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Sietske,
Bedankt voor je reactie.

Ik heb in eerste instantie gesproken met "Ernes".
Hij gaf mij aan dat ik bij het bestellen van een nieuwe telefoon via de Web-site extra korting kon krijgen via de "Friends and Familie" code. Ik kon die aanvragen via de Chat functie.

Toen ik dit de volgende dag wilde doen en ik geen "Chat functie" zichtbaar kreeg bij het bestellen, heb ik nogmaals gebeld en gesproken met Cindy. Die gaf aan dat ik het nogmaal moest proberen. Maar toen kwam er weer geen "Chat functie" aktief tijdens mijn bestelling.

Na een derde keer proberen, zonder resultaat, ben ik maar gaan "mailen" voor een oplossing.

Ik hoop dat jij mij hier nu verder mee kunt helpen.

Met vriendelijke groet,
Frans A.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hi Frans,
Je hebt het goed en duidelijk omschreven en heel goed dat je de namen nog hebt. Ik zou dat vergeten te vragen bij een chat en/of belletje naar de klantenservice. Denk dat Sietske hier wel wat mee kan doen, tenminste dat hoop ik dan.

Succes in ieder geval!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
FransA, bedankt voor de namen. Helaas is Cindy een teveel voorkomende naam. Ernes is niet te vinden. Sorry dat verkeerde informatie is verstrekt, verder kan ik hier helaas ook niets meer aan wijzigen.
Bouncer

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
All,
Family & Friends is niet alleen voor Vodafone maar ook voor bedrijven.
Deze kunnen een kortingscode uitdelen aan medewerkers of klanten.
Als coulance kan iemand bij Vodafone dus ook een reguliere klant zo een code verstrekken.

groet,
Bouncer
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Mee eens Bouncer, maar uit coulance kan natuurlijk alles.
Daarnaast heb je al snel dat wanneer iemand deze code krijgt en daarna andere mensen zeggen dat ze dit ook willen. Ik snap de vraagsteller maar snap ook Vodafone om hier terughoudender in te zijn. Misschien dan toch maar een tip voor de TS om iemand te vinden die hem wel kan helpen en dan iemand buiten Vodafone om (via zijn bedrijf of zo). Afwachten maar, wie weet komt er wel een hele leuke actie en ben je nog goedkoper uit dan wat je nu zou hebben met die korting. Ja, alles kan natuurlijk 🙂
Bouncer

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoi Energyboy,

Die F&F stelt erg weinig voor helaas, enkel bij nieuw abo geen aansluitkosten en korting op accessoires.
Nieuw abo is eenmalig en accessoires is misschien leuk als cadeautje voor iemand anders zijn / haar verjaardag 🙂

Het wordt pas echt foute boel als je zowel Ziggo als Vodafone neemt met F&F.
Dat snapt geen een medewerker en word je van kastje naar muur en de schutting overgeflikkerd 😞

groet,

Bouncer

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Bouncer, de Vodafone Friends & Family is ook geldig voor verlengingen. Bij Ziggo is het volgens mij inderdaad wel alleen voor nieuwe internetklanten.
Bouncer

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
beste Marc,

Betalen klanten dan ook aansluitkosten bij verlenging?
Echte korting heb ik nog niet gehad, krijg als antwoord je hebt geen aansluitkosten betaald dus dat is een korting wordt er gezegd! 😮

Dus [Ziggo + Vodafone = uitgebreider Ziggo Safe Online dubbele data en vanaf Red 5 eu korting] + F&F weinig soeps 😛

groet,
Bouncer
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Bouncer, bij een verlenging betaal je nooit aansluitkosten, zowel met Friends & Family niet als met een reguliere verlening. 😉 De prijzen op Friends & Family liggen normaal wel iets lager dan via onze reguliere website. Meestal gaat het om enkele euro's per maand, maar op de hele looptijd scheelt het natuurlijk toch wel wat.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer, het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic