Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,282Oplossingen
  • 1,761Discussies
  • 81.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

doorverbinden Alleen-lezen Opgelost

Ik een vraag over doorverbinden, let op dit is iets anders dan doorschakelen. Vorige week kreeg ik een update (versie 7.0) op mijn samsungs s6 edge. Ik kan ineens niet meer doorverbinden dus als er ee...

MyVodafone Alleen-lezen Onopgelost

Ik stoor mij eraan dat ik in MyVodafone wordt aangesproken met 'Hé Kletskous", als ik 80% van mijn gesprekstijd heb opgebruikt. Misschien dat jongeren dat waarderen??? Maar ik vind het ongepast om dit...

Prepaid Alleen-lezen Onopgelost

Hello, my name is Andrew, exchange student for next half a year at Hanze University (Groningen). I am deeply sorry for not knowing Dutch so asking question in English. The point is this is the first t...

bellen via 4G Alleen-lezen Onopgelost

Schakelt je telefoon automatisch over naar het 3G- of 2G-netwerk als het signaal van het 4G-netwerk niet meer toereikend is tijdens het bellen?Het kan bijvoorbeeld zo zijn dat je in de auto een gespre...

Wisselgesprekken in-/uitschakelen Samsung Alleen-lezen Onopgelost

Instellingen voor het in-/uitschakelen van wisselgesprekken voor Samsung Klik op 'Telefoon' je ziet dan rechtsboven 3 bolletjes onder elkaar, wanneer je hier op klikt kun je kiezen in het dropdown men...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen