Hoi
Densan8 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Weet je wel zeker dat dit een F&F code is?
De code die je hebt gekregen, heb je die gekregen via je e-mail adres of gewoon zo. Volgens mij zijn de codes gekoppeld via je mail adres en kan het voor horen dat als jij je eigen mail adres gebruikt dat die het dan niet doet. Maar aan de andere kant, als de code niet te gebruiken is en/of niet meer geldig is, dan is er niets meer aan te doen en heb je pech. Je zal dan weer iemand moeten vinden die bij Vodafone werkt en je deze code toezend. Maar ook de mensen bij Vodafone zitten aan regels om deze aan iemand te geven. Die moet wel familie zijn of vrienden.
Hier op de Community kunnen we niets doen want we zijn hier als klanten onder elkaar en die hebben ook geen mogelijkheid om codes uit te geven, we werken niet bij Vodafone. En je verwijzen naar de klantenservice heeft ook niet zoveel zin. Ik kan alleen dan zeggen, zorg dat je iemand kent binnen Vodafone die je kan helpen. Bedenk me net, als je al klant bent dan kan je natuurlijk wel de
klantenservice van Vodafone bellen en vragen of ze nog een mooie aanbieding voor je hebben. Als nieuwe klant kan je dit ook proberen natuurlijk maar dan maak je minder kans, denk ik.
In ieder geval een heel fijn weekend gewenst en hoop dat het je lukt.