CM

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foute facturen, nooit antwoord van Vodafone en nu geblokkeerd!

Sinds ik in januari mijn rekeningnummer heb gewijzigd, klopt er niets meer van de facturen. Andere bedragen op de factuur dan afgeschreven en rekeningnummers op facturen waar ik nooit van heb gehoord, etc. Heb ik jullie heel vaak over gebeld en gemaild en nooit een oplossing.

En nu ben ik geblokkeerd!

Ik kan jullie niet bereiken
- niet per telefoon want geblokkeerd
- niet per chat want die werkt niet
- niet per mail want als ik als zakelijke klant inlog, wordt ik doorgeleid naar particulier en daar kan ik niet mailen
- niet per facebook want geen privéberichten geaccepteerd

Hoe kan ik jullie bereiken? En wanneer gaan jullie eindelijk die fouten in facturen uitzoeken? En mij zsm deblokeeren?
2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Oei dat is zeker niet de bedoeling geweest! Natuurlijk is het erg balen dat dit eruit is gekomen...

Via het forum kunnen we je niet helpen CM omdat het forum geen interne vragen behandeld. Als je via Facebook en privéberichtje verstuurd stuur dan eerst even en berichtje via de Wall tussen de andere reactie's (plaats daar geen privégegevens maar beschrijf je probleem). Dan zal er vast verder contact worden gelegd met je via en privébericht ;-).

Hopelijk is het probleem z.s.m voorbij en kun je weer onbezorgd bellen smsen en internetten!
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
CM

Ik heb het even nagevraagd bij mijn collega's op Facebook en zij geven aan dat je ook een openbaar bericht hebt gestuurd. Zij hebben toen gevraagd of ze je konden helpen maar ze hebben geen reactie meer ontvangen.

Ze willen je graag helpen, dus ik wil je dan ook adviseren om op dat bericht te reageren. Ik zal dit topic sluiten aangezien andere forumgebruikers je met dit issue niet kunnen helpen. We zullen het dan via Facebook verder oppakken!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic