Eric425

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

looptijd voordeel huidige acties

Ik zie dat Vodafone op dit moment weer een aantal acties heeft waarbij er korting is op het maandbedrag. Ik heb begrepen in de winkel dat deze korting gedurende de gehele looptijd van je abonnement is. Dus dat het niet stopt na afloop van je afgesloten contract voor 12 of 24 maanden en dat je dan weer het bruto bedrag gaat betalen.
In het verleden is dit wisselend voorgekomen. Soms blijft de korting, soms gaat de korting na 12 of 24 maanden er af.
Kan iemand mij zekerheid geven over de looptijd van de huidige kortingsactie?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Eric425

De kortingen die op dit moment op onze website staan gelden inderdaad gedurende de hele looptijd van het abonnement. Als dat niet het geval is dan staat dat er specifiek bij vermeld!

Bekijk in context

2 Reacties 2
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
ik heb de huidige actie ook en bij mij staat duidelijk in my vodafone zolang je abonnement loopt dus tot de tijd dat je weer gaat verlengen geld deze korting kwa napster is dit 6 maanden (daarna evt 9.95 per maand)
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Eric425

De kortingen die op dit moment op onze website staan gelden inderdaad gedurende de hele looptijd van het abonnement. Als dat niet het geval is dan staat dat er specifiek bij vermeld!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic