bbygirll23

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verlengen

goededag ik wil me abo verlengen maar
hij geeft staat fout aan op site probeer het paar min later nog een x dat heb ik nu al 5 x gedaan maar werkt nog steeds niet
4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hej bbygirll23,

Gaat dit om en verlenging via MyVodafone? Vervelend dat het niet tot heden is gelukt. Al en andere browser geprobeerd of en ander apparaat?
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@bbgirll23,

Wat je ook kunt doen is de cashe (telefoon) en cookies (pc) verwijderen.
Mocht dat niet lukken kun je altijd nog verlengen via andere websites, de winkels en de klantenservice.

Tevens kun je dit probleem ook aankaarten bij de klantenservice zodat zij dit verder kunnen laten onderzoeken.

Groetjes stevied86
bbygirll23
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ja via me tellefoon en via de laptop vind heel vreemd
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
bbygirll23

Voor deze vraag kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen dan voor je nakijken waarom je die foutmelding krijgt bij het verlengen. Ik zal dit topic sluiten aangezien het een individueel issue betreft en volgens de regels horen deze topics niet thuis op het forum.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic