Hoi
lena Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Het is niet mogelijk om het verkeerde toestel naar een Vodafone winkel te brengen en om te ruilen (mits deze in de winkel gekocht is en niet online). Je dient direct contact op te nemen met Vodafone om het toestel terug te laten sturen en het contract te ontbinden. Daarna kan je weer een nieuw contract afsluiten en het juiste toestel laten toezenden.
Bel Vodafone op 0800-0200043, samen met Vodafone controleren ze de gegevens die je hebt ingevuld op het retourformulier (die zit namelijk bijgesloten bij je bestelling, geen retourformulier gehad,
klik dan hier). Stuur het pakket daarna aangetekend naar Vodafone via PostNL (dit kost ongeveer 8,00 euro) óf geef het af in een Vodafone winkel.
Let op de kleine lettertjes:
- Beschadigde of incomplete artikelen kun je niet terugsturen
- Als je met creditcard betaald hebt, kan je bank er langer over doen om het bedrag weer terug te boeken
- Bij een remboursbetaling nemen we snel contact met je op voor je IBAN. Daardoor kan het wel iets langer duren voordat je het bedrag weer terug hebt.
- Heb je binnen de zichttermijn van 14 dagen je bestelling al gebruikt? Dan kunnen we daar kosten voor berekenen.
Mocht je verder nog vragen hebben dan kan je contact opnemen met de
klantenservice van Vodafone door ze te bellen of ander door een
chat te starten.