Gino_
Expert
Expert
  • 661Posts
  • 27Oplossingen
  • 2Likes

Forum Refresh: Jullie mening!

Hi All

Een tijdje geleden hebben we het forum in een nieuw jasje gestoken, waaronder ook het Super User Board. Dit board is een speeltuin waar we ervaringen met elkaar kunnen delen. Ik wil jullie een paar vragen stellen over ons nieuwe forum, jullie gebruiken dit nu al een tijdje dus ik ga er vanuit dat jullie ons moderators van wat input kunnen voorzien;)

  • wat vinden jullie van het forum/nieuwe ranking?
  • Hebben jullie nog input/tips voor ons moderators?
  • Zijn er topics die jullie nog missen?
  • Wat zouden jullie elkaar willen meegeven?
Laat vooral jullie mening horen!

NetwerkerSamsungExpertRoyV RuudNL Caspar WhiteWolf DroidGuru Steef86 robertwebbe Flow
27 Reacties 27
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Annabelle,

Maybe nog een idee om de berichten in nieuwste berichten en recente berichten in te gaan delen op vodafone thuis en mobiel omdat nu alles daar kriskras door elkaar staat waardoor er nu berichten soms onopgemerkt blijft.

Groetjes stevied86
DavidBlaszyk

Gedreven Liefhebber
  • 161Posts
  • 6Oplossingen
  • 33Likes
Misschien een suggestie: gebruikers in staat stellen om een custom post layout te maken voor hun posts.
Ik zag al dat Vodafone personeel dit gedeeltelijk kan, maar het zou een leuke toevoeging zijn dat alle gebruikers dit volledig zouden kunnen.

Om een voorbeeld te geven van hoe dit eruit ziet:
http://www.ultimatepisman.org/forum/?mode=thread&tid=5

Het is heel simpel dit te realiseren (alleen zou je dan over moeten stappen op een 'table' structuur in plaats van een 'div' structuur) en het wordt helaas door heel weinig forum bouwers (mensen of bedrijven die zelf een forum software maken) gebruikt.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
DavidBlaszyk

Hmm, het is natuurlijk een idee, maar ik vraag me of het forum dan niet te onoverzichtelijk wordt. Als iedereen een aangepaste lay-out kan gebruiken krijg je misschien een overkill aan kleurtjes etc.
Anonymous
Niet van toepassing
Het is dan natuurlijk wel leuk om te zien wat de statistieken van iedereen is.

Groetjes Steven
Babylonier
Expert
Expert
  • 569Posts
  • 13Oplossingen
  • 6Likes
DavidBlaszyk schreef:
Misschien een suggestie: gebruikers in staat stellen om een custom post layout te maken voor hun posts.

Om een voorbeeld te geven van hoe dit eruit ziet:
http://www.ultimatepisman.org/forum/?mode=thread&tid=5
Sorry, niet persoonlijk bedoeld, maar vreselijk dat voorbeeld. Toppunt van wansmaak.
In het kader van een identiteit als organisatie toe naar buiten zou ik dat juist NIET implementeren.
Gewoon strak zakelijk met de huiskleuren en huisstijl die bekend is van Vodafone.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Babylonier

Ik ben het daarmee eens. Vandaar ook mijn opmerking "overkill aan kleurtjes". Ik ben hier persoonlijk ook niet zo'n voorstander van. Less is more, en in dit geval ook overzichtelijker. 😄
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Babylonier wrote:
DavidBlaszyk schreef:
Misschien een suggestie: gebruikers in staat stellen om een custom post layout te maken voor hun posts.

Om een voorbeeld te geven van hoe dit eruit ziet:
http://www.ultimatepisman.org/forum/?mode=thread&tid=5
Sorry, niet persoonlijk bedoeld, maar vreselijk dat voorbeeld. Toppunt van wansmaak.
Vandaar de pis-man 😄
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic