JS2

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Forse overschrijding abonnement voor WiFi in caravan.

Enkele jaren geleden hebben we een prepaid MBB en Huawei R 207 hotspot Wi gekocht voor internet in de caravan. In de omgeving geen WiFi aanwezig.
Vorig jaar iom Vodafone Kampen een abonnement genomen voor 3 maanden voor 20 euro.
We gebruiken weinig internet, maar wel WF. We hebben een dataroamblokkade.
Vodafon regelt alles tot volle tevreden en alles in overleg. Vorig kregen we ineens een zeer forse overschrijding met het aantal MB. , s Nachts en vooral in het weekend waren er toen veel MB gebruikt ivm updaten of iets dergelijks. Omdat we miet tijdig gewaarschuwd waren kregen we 100 euro terug. Na na dik twee weken ineens geen internet. Volgens ons ook geen mailtje gehad. Overschrijiding met 100 euro wederom.. NU niet-alledaags ' Snachts maar ook ' s avonds om zes uur en tien uur. Op de nota niet te zien wat voor updates het zijn. Wel op 15 juni 500 MB en 14 juni 700 MB..
Wij snappen er niets van maar komen met de hulp in de vodafone winkel vandaag in Kampen niet verder. Hij heeft wel melding gemaakt van de bezoekjes aan de winkel en de klachten. Vorige week heeft een werknemer van Vodafone nog de app store oplader uitgedaan, maar vond ook het bedrag erg hoog.
Wij zijn trouwe klant en altijd correct behandeld. De werknemer van Vodafone zei dat we elf maar een mail moesten sturen naar Vodafone.nl/feedback, maar ik kom dan niet verder. Steeds cookie melding.
Een vriendelijk verzoek van ons aan u, kunt u ons verder helpen en net zoals vorig jaar het extreem hoge bedrag terugstorten. Klantnummer *moderator edit: klantnummer verwijderd ivm privacy en huisregels* .bedrag 136,29 euro.
Ikzie uw reactie met belangstelling tegemoet.




2 Reacties 2
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Beste JS2, ik kan me goed voorstellen dat dit vervelend is. Vooral als je niet weet wat hier precies de oorzaak van is. Dit is echter ook niet voor onze collega's te achterhalen omdat we wegens privacyredenen geen specifiek verbruik mogen inzien. Via deze weg kunnen we je verzoek/klacht helaas niet in behandeling nemen. Ik raad je daarom aan om www.vodafone.nl/e-mail via een andere browser te testen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic