Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,238Oplossingen
  • 1,676Discussies
  • 76.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Problemen My Vodafone App 23-11 Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/73f39Op dit moment kunnen onze klanten problemen ervaren met inloggen in de My Vodafone app.Het is wel mogelijk dat je meerdere pogingen moet doen als je wilt inloggen in de My Vodaf...

Maartje door Oud Community Moderator
  • 2859 Topics
  • 180 Oplossingen
  • 207 Likes

Hoe bereik ik iemand die koppen met spijkers kan slaan?! Rot Vodafone! Alleen-lezen Onopgelost

Goedenmiddag, Mijn vriendin heeft ten onrechte een abonnement van Vodafone ontvangen, na 6!!!! maand meerdere UREN bellen, mailen, vragen/verzoeken indienen, klacht indienen, bezoeken aan de plaatseli...

JWFE door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sms kosten terwijl er een onbeperkt bundel is Alleen-lezen Onopgelost

Sinds juli heb ik het probleem dat Vodafone mijn sms-en die ik in het buitenland verstuur (van voordeel land naar voordeel land of naar Nederland) Roch in rekening brengt. Dit terwijl ik een onbeperkt...

Joss1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

iPhone 6 of 6plus Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal,Ik ben 13 en ga een iPhone 6 of 6 plus kopen, ik weet alleen niet welke de iPhone 6 lijkt me klein maar pst de 6plus wel in mijn broekzak???

Seppe door Meedenker
  • 14 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Witte waas over foto gemaakt met flits bij slechte verlichting Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds een maand de sony xperia m4 maar als ik in een slecht verlichte omgeving een foto maak met de flits aan dan komt er helemaal een witte waas over de foto,en zonder flits is de foto soms we...

Outlook op PC synchroniseren met Vodafone smart prime 6 Alleen-lezen Onopgelost

eind december 2015 een vodafone smart prime + abonnement aangeschaft in de Vodafone winkel voor mijn echtgenote.Eerst wilde ik kijken naar een samsung, omdat ik zelf een samsung S6 edge bezit en deze ...

Theo-H door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Problemen met nummerbehoud Lebara->Vodafone Alleen-lezen Opgelost

hallo.dit word het laatste bericht over het nummer behoud.ik word er schijtziek van van die meldingen van dat het niet compleet is de simkaartnummer.ik heb alle cijfers vermeld op de formulier ik heb ...

"> Alleen-lezen Onopgelost

">

Shawangle door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Problemen met ontvangen van e-mail 4G Alleen-lezen Onopgelost

Beste VF, sinds kort heb ik bij jullie een abonnement afgesloten via Friend & Family. Nu zou ik graag mijn bedrijfse-mail in willen stellen op mijn telefoon (Iphone 6s). Normaal gesproken geen problee...

Colombia tarieven Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Is er geen Blox beschikbaar voor goedkopere tarieven?Bellen € 2.34 /minGebeld worden € 1.88 /minSms versturen € 0.56 /smsSms ontvangen € gratis /smsInternetten € 9.10 /MB

Geel door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

aangemeld bij preventel Alleen-lezen Onopgelost

Beste vodafone, Ik ontving laatst een brief dat ik aangemeld ben bij preventel.Nu heb ik nooit een factuur van jullie ontvangen over achterstallige betalingen?Nu zou ik graag willen weten welke rekeni...

1 cent pinnen van rekening zonder pinpas Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb na lang wikken en wegen besloten om na 16 jaar van provider te wisselen wegens dekkingsproblemen. Ik heb een vodafone Red abonnement besteld met nummerbehoud. Netjes alle gegevens ingevu...

bashbo door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Simkaart activeren Alleen-lezen Onopgelost

Vanavond mijn nieuwe Simkaart laten activeren door een vf mw maar helaas geeft de telefoon nog steeds aan, kan niet verbinden probeer later opnieuw. Binnen hoeveel tijd moet de Simkaart het gaan doen?...

reilly door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Future target bv Onterechte abonnemenstdienst Alleen-lezen Onopgelost

In oktober 2015 kreeg ik plotseling een sms met een vreemde tekst.Bang voor fraude heb ik dit genegeerd, maar dat had ik beter niet kunnen doen.Er wordt namelijk sinds die tijd 5 euro per week aan ext...

foemeltje door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Geen berik Alleen-lezen Onopgelost

Hallo ik een heel slegt bereikOp erica dat hed nu al twee weken larst van7887 EB ericaGr. Gert veendijk

Veendijk door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Last van een stroomvreter? (iPhone) Alleen-lezen Onopgelost

Om te bepalen of er sprake is van een stroomvreter, kun je de volgende meting uitvoeren.Ga naar Instellingen > Algemeen > Gebruik.Noteer de tijdsduren die achter ‘Gebruik’ en ‘Stand-by’ staan.Zet de i...

Nevets86 door Expert
  • 5447 Topics
  • 253 Oplossingen
  • 785 Likes

Test Alleen-lezen Onopgelost

Test topic

Wisselen tussen G2, G3 en G4 bug Alleen-lezen Onopgelost

Wij heben 2 Samsung S6 en thuis in een buitengebied een Fem2cell waarmee je een G3 (H) Vodafone netwerk kan bouwen. Echt wel nodig hier anders is bellen binnen in huis onmogelijk. Nu onstaat vaak het ...

Mic2005 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Betalingen kloppen niet Alleen-lezen Onopgelost

Dag ik heb een vodafone aboonement red super e2 jaar (speciaal actietarief 55 e/pj ipv 85 e/pj) afgesloten. Ik constateer dat ondanks dat ik alles onbeperkt heb dat ik in december in de 80 euro heb be...

Nijland79 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung s5 laadt niet op. Alleen-lezen Onopgelost

Hee,Ik heb sinds een maand of 3 mijn samsung galaxy s5. Nu sinds een dag of 2 heb ik problemen met het opladen. Als ik de oplaadstekker erin steek gebeurt er niets. Heb het geprobeerd met verschillend...

Diekes door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen