Ik heb mijn rekening betaald, maar mijn lijn werd niet geopend
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @EmircanT, goedemorgen en welkom hier!
De betaling is bij ons binnen gekomen! Mocht de blokkade op dit moment nog niet zijn opgeheven, dan wil ik je vragen om even contact hiervoor op te nemen met onze klantenservice via de chat. Vanwege de feestdagen zijn we namelijk beperkt bereikbaar via de Community.
Hi @EmircanT, goedemorgen en welkom hier!
De betaling is bij ons binnen gekomen! Mocht de blokkade op dit moment nog niet zijn opgeheven, dan wil ik je vragen om even contact hiervoor op te nemen met onze klantenservice via de chat. Vanwege de feestdagen zijn we namelijk beperkt bereikbaar via de Community.
Het is op de community alleen toegestaan om in het Nederlands en Engels te communiceren.
Wanneer je geld overmaakt naar Vodafone, omdat je een rekening niet hebt voldaan, heeft een verwerkingstijd nodig. Het kan 2 werkdagen duren voordat je betaling verwerkt is. Aangezien Pasen er nog tussen zit, is het pas volgende week verwerkt. Je zal geduld moeten hebben.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.