yzemann

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Factuur twee maal in rekening gebracht, Vodafone niet te bereiken

De maand juli is twee keer in rekening gebracht. Wij hebben deze één keer betaald en de andere gestorneerd. Dit gemeld bij Vodafone. Nu dreigt Vodafone ons af te sluiten. De afdeling facturen is niet!!! te bereiken. Hoe komen wij in vredesnaam met jullie in contact???
1 Reactie 1
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
yzemann je topic voldoet helaas niet aan de regels van dit board, daarom sluit ik dit topic. Op het forum is het de bedoeling dat de andere forumuleden je met je vraag kunnen helpen. In jouw geval gaat dat helaas niet. Ik raad je dan ook aan om nogmaals contact op te nemen met de klantenservice. Hopelijk is het dan snel opgelost!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic