Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,256Oplossingen
  • 1,694Discussies
  • 77.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Abbo verlengen niet mogelijk op site Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb 2 vragen: Ik heb op dit moment een zakelijk abbonement (Bel + SMS + Web-2 275) waarvan het contract eind Juli 2013 afloopt. Ik heb begrepen dat ik 4 maanden voor deze einddatum mijn abbo...

Huawei Ascend W1 kopen en nummer behouden? Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik zit momenteel bij een andere provider. Ik ben opzoek naar een nieuwe telefoon en de Huawei Ascend W1 lijkt mij wel wat. Maar er zit een vodafone prepaid kaart bij dus ook een simlock. Is het...

mobiletv.vodafone.nl Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Wie heeft de zenderpakket (niet eredivisie !) aan de praat op de ipad mini ? Bij mij werkt eredivisie wel, maar nderland 1,2,3 of een andere zender niet. Ik krijg steeds een foutmelding als de st...

Storing gebied 1054 LR Alleen-lezen Onopgelost

Ik kon gisteren en eergisteren geen verbinding maken met vodafone (geen bereik, midden in amsterdam) wanneer ik thuis was. Dat was maar even gelukkig, dus geen probleem. Vandaag kan ik wel verbinding ...

Vodafone Blind ? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb deze topic gemaakt omdat ik de indruk krijg dat de werknemers van vodafone blind zijn voor de klachten en opmerkingen op dit forum omtrent de RED abbonementen. Ik neem als voorbeeld Nathalie en...

Berend door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

samsung galaxy s2 Alleen-lezen Onopgelost

hallo de laatste paar dagen doet me s2 erg vreemd ik leg me telefoon op de lader terwijl die uit staat ik pak me telefoon van de lader na een paar uur zet hem aan battery 100% hij staat nog geen 5 min...

justin door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abbonnement verlengen Alleen-lezen Onopgelost

Mijn abbonnement loopt af op 12 Augustus 2013, dit is dus binnen 4 maanden. Dus probeer ik mijn abbonnement te verlengen. Helaas lukt dit niet, wanneer ik op ONLINE VERLENGEN klik en me daarna inlog b...

Soms geen 3G bereik in 9103 Alleen-lezen Onopgelost

De laatste week heb ik slecht bereik om the appen etc. 3G geeft niets of 1 streepje bereik aan. In huis moet ik dan wifi gebruiken...Is er een storing of wat?

howha1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen verbinding 8166 Alleen-lezen Opgelost

Heb normaliter redelijk goede verbinding hier. Vandaag en gister helemaal niet. Een nog niet gemelde storing?

Lea door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vraag: Welke telefoon zou ik kiezen? Alleen-lezen Onopgelost

Weet niet of ik hier goed zit maar ik post het maar hier. Nu loopt mijn abbonement bij een andere provider binnenkort af en zou ik graag naar Vodafone willen over stappen..Nou is mijn probleem ik zou ...

xMakaSoul door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Blackberry Bold 9780 Internet Delen Alleen-lezen Onopgelost

Hoi hoi,Is er een manier om een Blackberry bold 9780 in een draagbare hotspot te veranderen?Zodat andere mensen er op kunnen via WIfi die word gedeeld?MVG sven,

lie6feb7 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Prepaid sim kaart Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb laatst een vodafone simkaart onvangen van de free-sim actie, en ik vraag me af of ik met 12.50EUR per maand kan pingen enz met deze simkaart? Of heb je anders een andere simkaart nodig, speciaa...

jantje0 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Re: Geen Service, Wel Servie 8232KW Alleen-lezen Onopgelost

ik heb ook al dagen last met bereik, vooral internet. en voornamelijk 's avonds.heel vervelend dat je voor je interblox betaald en vervolgens zoveel problemen ermee hebt.ik woon in lelystad postcode 8...

9200 alleen nood? Alleen-lezen Onopgelost

Krijg steeds "Alleen noodoproepen" als ik sms wil versturen

Internet Blox Alleen-lezen Opgelost

Hallo Kan ik dit 100mb internet gebruiken per dag, dus wordt 100mb weer opgevuld na 24 uur. Of is dit 100mb alleen geldig voor 1 maand.

Brandstof door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

ander merk toestel, wat doen? Alleen-lezen Opgelost

ik heb de nieuwe "Wolfgang" Phablet van de Aldi gekocht, en deze staat niet in de lijst van bekende merken. Ik wil mijn adresbestanden overzetten via Vodafone Contact backup. Wat kan ik doen?

Obeini door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Defecte simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Ik heb een defecte vodafone prepaid simkaart, maar ik zou graag opnieuw deze kaart willen metnummerbehoud. Is dit mogelijk?

fh door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen Service, Wel Servie 3451 HG Alleen-lezen Onopgelost

Sinds vandaag hebben wij op postcon 3452 regelmatig geen Service en dan wel Service. Zijn er problemen.is eigenlijk de gehele dag al bezig, hindelijk voor bereikbaarheid

3452 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

sms ontvangen uit buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb een iPhone 4 en een Sizz abonnement via Vodafone.Nu kan ik helaas geen SMS ontvangen vanuit Zuid Afrika. Degene met wie ik SMS kan wel mijn SMSjes ontvangen. Andere mensen in NL kunnen w...

Lotje25 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Update Windows Phone Alleen-lezen Onopgelost

Wanneer geeft Vodafone de update naar 7.8 nu eens vrij, duurt wel erg lang.

Lamppie door Meedenker
  • 17 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen