sony

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sony Xperia T, loopt vaak vast.

Hallo,
 
Zijn er nog meer mensen die deze klacht hebben? Ik hebeen tijd geleden deze telefoon NIEUW bij de vodafone winkel opgehaalt, vanaf het 1e begin is het toestel niet normaal te gebruiken, loopt continue vast, en is alleen weer aan te krijgen met de reset-knop. Soms start hij uit zichzelf ook weer. Is in al het gebruik zo, sms/internet.. maakt niet uit, ook in de fabrieksinstellingen doet hij dit.
Dit toestel is al 4 keer te repareren geweest, maar het blijft zo, ze willen het toestel niet inruilen.. maar nu weer opsturen.
Ben erg benieuwd of er nog meer mensen zijn met deze klacht, of iemand die weet of we er nog iets anders aan kunnen doen.
Alvast bedankt,
 
9 Reacties 9
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi sony,

Dat is echt vervelend zeg? Heb je de reparatiebonnen nog? Wellicht kunnen we dan iets voor je betekenen. Kun je contact opnemen via Twitter, Facebook of Hyves? Dan kunnen we je aan de hand van je privégegevens kijken wat we kunnen doen.

sony
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb al contact gehad met Vodafone, via facebook.
Het toestel is vandaag nogmaals voor reperatie gegaan, voor expertise onderzoek. 
Ben erg benieuwd, ben er zo langzamerhand wel klaar mee. Voor mij is dit dan ook het laatste abbonement bij Vodafone, wordt totaal niet netjes opgelost.
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Mocht het nou nog altijd niet goed gerepareerd kunnen worden, neem dan nog even contact op met de klantenservice, dan bekijken we de opties.
YellowShark

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb nagenoeg hetzelfde probleem, met een Xperia T. Het toestel valt continue uit en start dan meteen weer op. En dit na hem 5 weken te hebben. Even heeft hij het 2 dagen volgehouden, maar uit het niets weer uitgevallen. Ik kwam erachter dat hij het aan de oplader gewoon doet en geen enkele keer is uitgevallen. Volgens mij lijkt het dan meer een hardware probleem, maar ja, de accu kun je er niet uithalen (vergeten bij de aankoop aan te denken, anders deze nooit gekozen). Het lijkt wel of de connectie niet helemaal goed is. Afijn het toestel naar de winkel en met duidelijke klachtomschrijving opgestuurd. Krijg je hem terug met -je raad het niet-: een software-update. En ja hoor de 1ste keer, viel die meteenweer uit. Vraag ik me wel af welk incompetent personeel er op zo'n reparatieafdeling werkt. Maar goed ben hem nu weer kwijt voor "reparatie", wordt vervolgd...
Sirius

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier hetzelfde probleem.
Meestal als de batterij rond de 20 of 30 % zit valt hij spontaan uit.
Ik moet hem gelijk aan de oplader leggen, want als hij uitvalt, trekt hij meteen heel de
batterij leeg en staat meteen op 0%.
Heel vaag allemaal. Maar ook zeer irritant.
YellowShark

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
The stort continues:
nu 3X mijn Xperia T laten opsturen en valt niet meer spontaan uit. Echter gaat de batterij snel leeg, bij intensief gebruik 30% afname per uur. Er zou een 'mechanisch' probleem verholpen zijn?! Ik dacht toch echt een elektronische telefoontoestel te hebben. Maar goed na 6 weken mijn toestel kwijt te zijn was ik er wel klaar mee en wilde mij beroepen op de zgn. Coulance-regeling. Dit was ook toegezegd door een Vodafonemedewerker en zou mij hierover terugbellen, is niet gebeurd. Zelf weer gaan bellen, komen ze met de opmerking dat de eerste 2 reparaties de klacht niet geconstateerd is! Niets aan te doen. Nogmaals afspraak gemaakt om met de 'coulance-commissie' en mij terug te bellen dan wel te mailen. Niks meer gehoord. Weer zelf gebeld en bot afgehandeld door een Vodafone-medewerker. vertrouwen na 4 à 6 jaar Vodafone kwijt. Belangrijkste reden 1) klacht van klant wordt na 3x opsturen pas serieus genomen, 2) medewerkers komen afspraken niet na 3) klant behouden lijkt geen belang te hebben, 4) feedbackformulier wordt niet beantwoord! Mijn bedrijf -met 6000 medewerkers- zijn van Vodafone overgegaan naar KPN, overweeg nu hetzelfde te doen.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
YellowShark schreef:
The stort continues:
nu 3X mijn Xperia T laten opsturen en valt niet meer spontaan uit. Echter gaat de batterij snel leeg, bij intensief gebruik 30% afname per uur. Er zou een 'mechanisch' probleem verholpen zijn?! Ik dacht toch echt een elektronische telefoontoestel te hebben. Maar goed na 6 weken mijn toestel kwijt te zijn was ik er wel klaar mee en wilde mij beroepen op de zgn. Coulance-regeling (...)
Hey YellowShark,

Wat een pech hebben jullie zeg. Ik kan me voorstellen dat je even niet meer weet wat je moet doen.
We hebben eerder in dit topic geadviseerd om contact op te nemen via Facebook of Twitter. Heb je dat al gedaan?
YellowShark

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
...helaas was mijn accu leeg, daarnaast maak ik geen gebruik van Facebook dan wel Twitter.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey YellowShark,

Kun je bij wijze van uitzondering per privébericht je gegevens sturen naar het ForumCrew account en in dit topic aangeven indien je dit hebt gedaan? Dan proberen wij het zelf voor je oplossen.

De gegevens die we nodig hebben zijn:
naam, adresgegevens, klantnummer, 06 nummer, geboorte datum, IRMAvoda(reparatie) nummers en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic