Fresse

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Factuur anders dan telefonisch overeengekomen

Afgelopen donderdag kreeg ik een cold-call van een verkoper die vroeg of ik mijn in augustus afgelopen sim-only abonnement wilde verlengen. Voorstel was een iets duurder abonnement, maar dan ook een stuk meer data. Bij het telefonisch afsluiten herhaalde ik de prijs, gb's in de bundel, belminuten enzovoorts. Telefonisch tot overeenstemming gekomen. 

 

Vervolgens kreeg ik een mail met de factuur waarop de HELFT van de telefonisch overeengekomen data staat. Daarnaast is de factuur niet duidelijk over de prijs en de voorwaarden. Ten eerste is het belachelijk moeilijk om met jullie in contact te komen (terwijl jullie mij prima weten te vinden als er iets te verdienen valt) en ten tweede kost het mij nu een paar uur om JULLIE fout te fixxen. 

 

Ik wil de overeenkomst zoals telefonisch overeengekomen op de email hebben. Met begrijpelijke prijs zonder "korting" scam-verhaal en gewoon duidelijk het niveau van dienstverlening erbij. Afspraak is afspraak. 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Fresse
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hi Cecilia, 

Vanochtend heeft een collega het via de app gefixt. Ik deelde een screensnip van het contract en binnen een uur was mijn databundel  bijgesteld zoals afgesproken. Het probleem is opgelost. Bedankt voor je bericht!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11846Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Fresse 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Voor de goede orde, ik ben niet werkzaam bij Vodafone, ik kan je alleen advies geven. Waarschijnlijk ben je gebeld door een bedrijf dat voor Vodafone uitbelt om je abonnement te verlengen en dat is via het bedrijf Beloptie. Tenminste, ik ga er vanuit dat dit het bedrijf is waar je door bent gebeld. Aangezien die afspraken vaker niet lekker gaan. Zie deze topic.

Het klachtenformulier van Vodafone is er niet meer maar er zijn wel Vodafone medewerkers die je kunnen helpen. Ze zijn er niet in het weekend maar maandag zal je topic worden opgepakt en dan zal iemand van Vodafone met je mee kijken wat er is gebeurd. Je hoeft dus nu niet via andere wegen ook proberen informatie in te winnen, dan gaan er meer mensen voor je aan het werk en dat is natuurlijk overbodig. Nog even wachten tot maandag!

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @Fresse, welkom hier. 

Het spijt mij te lezen dat je aangeeft dat er bij de verlenging iets anders is besteld dan afgesproken. Als ik de gegevens erbij pak, dan zie ik dat op 21 september het abonnement is aangepast naar Start M. De kosten van dit abonnement zijn € 15,- per maand. Doordat je ook Ziggo afneemt krijg je €2,50 korting. Dat maakt een totaalprijs van € 12,50 per maand. Ook krijg je dubbele data, aangezien je Vodafone met Ziggo combineert. 

Laten we bij het begin beginnen. Wat is er volgens jou precies besproken qua inhoud en prijs van je abonnement? Dat haal ik namelijk niet uit je topic, waardoor het lastig is om nu direct te bepalen wat er mis is gegaan. 

Fresse
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hi Cecilia, 

Vanochtend heeft een collega het via de app gefixt. Ik deelde een screensnip van het contract en binnen een uur was mijn databundel  bijgesteld zoals afgesproken. Het probleem is opgelost. Bedankt voor je bericht!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11846Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Maar nu blijft de vraag, ging het nu via beloptie, of toch gewoon via Vodafone? Mooi dat je bent geholpen, jammer dat er nu meerdere mensen mee bezig zijn geweest. In ieder geval veel plezier met je verlenging! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic