Afgelopen donderdag kreeg ik een cold-call van een verkoper die vroeg of ik mijn in augustus afgelopen sim-only abonnement wilde verlengen. Voorstel was een iets duurder abonnement, maar dan ook een stuk meer data. Bij het telefonisch afsluiten herhaalde ik de prijs, gb's in de bundel, belminuten enzovoorts. Telefonisch tot overeenstemming gekomen.
Vervolgens kreeg ik een mail met de factuur waarop de HELFT van de telefonisch overeengekomen data staat. Daarnaast is de factuur niet duidelijk over de prijs en de voorwaarden. Ten eerste is het belachelijk moeilijk om met jullie in contact te komen (terwijl jullie mij prima weten te vinden als er iets te verdienen valt) en ten tweede kost het mij nu een paar uur om JULLIE fout te fixxen.
Ik wil de overeenkomst zoals telefonisch overeengekomen op de email hebben. Met begrijpelijke prijs zonder "korting" scam-verhaal en gewoon duidelijk het niveau van dienstverlening erbij. Afspraak is afspraak.