Hoi
EvelinevanT Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Oei, dat is niet best. Een bedrag dat men afschrijft wat je niet hebt afgesproken is natuurlijk nooit leuk en is eigenlijk alleen uit te zoeken door de
klantenservice van Vodafone of via een
chat te starten met de klantenservice. Deze mensen kunnen namelijk in het systeem kijken hoe het is opgebouwd en wat er aan de hand is.
Heb je nog even de tijd dan kan je ook een privé bericht sturen via
Facebook en/of
Twitter. Die mensen kunnen je ook goed helpen en gaan wat dieper in op de zaken en komen daar bij je terug met een antwoord (tenminste, vaak wel).
Het bedrag klinkt eigenlijk haast op een abonnement op een toestel, het is zo'n mooi bedrag. Maar goed, ik ben aan het gissen en dat is niet handig. Je moet echt even de klantenservice benaderen, die kunnen je helpen. Wij klanten, hier op de community, kunnen dit niet
😞Toch alvast Fijne Feestdagen gewenst en veel plezier!
Laat nog even weten hoe het is afgelopen?! Bedankt
😉