Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,194Oplossingen
  • 1,621Discussies
  • 76KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

VastOpMobiel aansluiten op particulier abonnement Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Er is op dit moment een aanbieding van GSMweb.nl voor zakelijke klanten van een Vodafone Red abonnement met 2 GB internet en onbeperkte minuten/SMS. Prijs € 20,60 ex. btw per maand voor een peri...

RemcoE door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung Galaxy S3 "loopt"steeds Alleen-lezen Opgelost

In Juni van dit jaar heb ik mijn contract verlengd met een sim-only abo.Ik was nog erg happy met mijn telefoon, de Samsung Galaxy S3, en had geen reden om een ander toestel te nemen.Wat heb ik daar nu...

Rivala door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

geen sms ontvangen galaxy s advance Alleen-lezen Opgelost

Hallo allemaal, Sinds kort kan ik met mijn mobiel geen smsjes meer ontvangen. Dit is heel irritant . Ik heb hem geupdated naar de laatste software, mijn simkaart er vaker in en uit gedaan, en ook al m...

Geen internet na aansluiten 4G BloX of Vodafone Red. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal! Het kan voorkomen dat je internet niet werkt direct nadat je hebt verlengd naar Vodafone Red of wanneer je op een ander abonnement een 4G BloX hebt aangesloten. Dit komt omdat je aansl...

Marc door Oud Community Moderator
  • 7269 Topics
  • 231 Oplossingen
  • 344 Likes

Wallet after changing Phone Alleen-lezen Onopgelost

I recently changed from an Xperia Z1 to a Oneplus One ( bought online ). On my Z1 I was using Vodafone wallet on a daily basis ( all shops in Leiden station have NFC payment stands ). Since changing m...

dgoemans door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

acer liquid e3 Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb twee probleempjes,1) ik ontvang geen smsjes, alle instellingen zijn juist.2) waar vind ik de instellingen voor het internet?Aangezien mijn smsjes ook biet versturen kan ik de instellingen niet ...

lonky door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Note 4: camergeluid uit Alleen-lezen Opgelost

Hoe zet ik op de Galaxy Note 4 het geluid van de camera uit als ik een foto neem? Zeer irritant omdat de telefoon veel herrie maakt zo.- Kan niet aangepast worden in instellingen- Volume telefoon op 0...

dolemans door Meedenker
  • 12 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 15 Likes

buitenlandboxen en bereiken maximale data Alleen-lezen Onopgelost

Voor de 2e maal in korte tijd in het buitenland. Wederom een bericht ontvangen dat mijn datalimiet is bereikt. Buitenlandbox XL is geactiveerd maar als ik mijn gegevens controleer heb ik daar nog stee...

Marleen59 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

2 nummers op 1 simkaart Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik heb zelf een Vodafone abonnement dat eind van dit jaar afloopt. Nu heb ik van mijn werkgever een smartphone ontvangen met ook een Vodafone abonnement. Is het mogelijk dat mijn privénummer wor...

Apps verplaatsen naar nieuwe Samsung Galaxy S5 Alleen-lezen Opgelost

Hoe krijg ik mijn apps van mijn oude toestel S2 naar het nieuwe toestel s5, apps zoals bank, facebook enz.

ronzwet door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Alles in 1 Op Reis Alleen-lezen Onopgelost

Alle vragen met betrekking tot Alles in 1 Op Reis kunnen hier worden gevraagd. Hierbij moet je denken aan de volgende onderwerpen:Ik heb kosten gemaakt, terwijl de BloX aan staat?Wat is het tarief in ...

PatrickJa door Gedreven Raadgever
  • 244 Topics
  • 14 Oplossingen
  • 9 Likes

Nederlands nummer in Oostenrijk Alleen-lezen Onopgelost

Wat zijn de kosten om vanuit Nederland met een Nederlandse nummer een Nederlands nummer in Oostenrijk te bellen.

dwerg1982 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan geen sms ontvangen op mijn samsung galaxy s3 Alleen-lezen Opgelost

Beste lezer,Mijn abonnement bij Vodafone is vandaag ingegaan en heb de vodafone simkaart daarom geplaatst in mijn Samsung Galaxy S3, alles werkt voor zover, behalve dat ik geen smsjes ontvang, wie kan...

djhcuppen door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone Wallet gebruiken met eigen NFC-chip Alleen-lezen Opgelost

Heb mijn abonnement verlengt en kreeg een SIM-kaart met een NFC-chip. Maak echter met 2 telefoons (privé & werk) gebruik van dit abonnement d.m.v. een duo-kaart. En omdat het aanvragen van een nieuwe ...

Hwijker door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Zo maar geld afgeschreven Alleen-lezen Onopgelost

Vandaag de app geüpdatet uit de Appstore en de nieuwe functie meteen uitprobeerd. Maar meteen nadat ik de kaart aan mijn iTunes account gekoppeld heb is er zonder waarschuwing €1,98 afgeschreven van m...

Maite68 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Smartpass of Wallet Alleen-lezen Onopgelost

Ik nam eerst SmartPass maar omdat ik een NFC-chip in mijn LG G2 heb, liet ik ook een NFC-sim in mijn toestel zetten. Kan ik nu de SmartPass-sticker vewijderen en dien ik nog verdere administratieve st...

RichieBoy door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gratis bellen/sms in Europa bij T-Mobile Alleen-lezen Onopgelost

Volgens mij hoort deze topic hier. T-Mobile is geweldig in het nieuws gekomen met de mogelijkheid om te bellen en sms'en in Europa vanuit je eigen bundel. Dus zonder extra woeker tarieven. Is Vodafone...

Bericht dat ik hoor als ik ga bellen Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,ik merk dat als ik bellen ga, ik voordat ik verbonden word eerst een voicebericht te horen krijg dat me vertelt hoeveel minuten ik nog heb. Dat vind ik storend. Mijn vraag is: kan dat ook uit? Bov...

lenze door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen