Jelmar

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Facturen niet zichtbaar

Kreeg de sms dat mijn factuur klaarstond. Wilde hem eens bekijken, maar eenmaal ingelogd was er niks beschikbaar. Überhaupt ook niks over mijn abonnement. Alsof ik geen abonnement bij jullie heb. Chatten met de helpdesk ook niet mogelijk, te druk...
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Jelmar
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat is vervelend, heb je het probleem nog steeds? Ook als je via MY Vodafone app kijkt? Via de browser zou je nog kunnen zien of het licht aan de koekjes.

Mocht het nog steeds zo zijn dan zou je een privé berichtje kunnen sturen via Twitter en/of Facebook en daar even in vermelden dat je geen facturen ziet (even vermelding van je gegevens). Dan kunnen ze even kijken wat er aan de hand is.

Jammer genoeg is het niet zo dat als je geen facturen kunt zien dat je ze ook niet hoeft te betalen ??. Hoop dat het probleem snel is opgelost!

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Jelmar
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat is vervelend, heb je het probleem nog steeds? Ook als je via MY Vodafone app kijkt? Via de browser zou je nog kunnen zien of het licht aan de koekjes.

Mocht het nog steeds zo zijn dan zou je een privé berichtje kunnen sturen via Twitter en/of Facebook en daar even in vermelden dat je geen facturen ziet (even vermelding van je gegevens). Dan kunnen ze even kijken wat er aan de hand is.

Jammer genoeg is het niet zo dat als je geen facturen kunt zien dat je ze ook niet hoeft te betalen ??. Hoop dat het probleem snel is opgelost!
Jelmar
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee zelfde verhaal. 'Gegevens niet beschikbaar', 'er is iets fout gegaan' en chat nog steeds bezet
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Chatten is niet mijn favoriet als het druk is, een berichtje sturen Twitter en/of Facebook. Dat gaat soms sneller ? Overigens, in de avond is het soms vrij druk, hou daar rekening mee als je wilt chatten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hiervoor wel alles kunnen inzien? Het kan namelijk zijn dat het nog niet correct gekoppeld staat. In de nacht/ avond kan het soms zijn dat het vrij druk is via de chat. Mijn collega's proberen iedereen zo goed mogelijk te helpen. Hierdoor kan het soms langer duren voordat er iemand beschikbaar is. Je zou het eventueel ook overdag kunnen proberen via de chat of inderdaad via een van de andere kanalen.
Cor_zelf_uit_19

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Klopt helemaal, facturen zijn niet !!! Niet !!! Zichtbaar/onvindbaar !!!
Het is eigenlijk van de zotte dat zulke belangrijke gegevens verborgen zitten achter een app! Ik log in op myvodafon en dan moet ik toch al mijn gegevens kunnen inzien !?!
En de fuacturen moeten niet alleen uit 1 bedrag bestaan maar alle specificaties weergeven waar de kosten vandaan komen/zijn gemaakt.

Graag z.s.m. Oplossen vodafone !!!

Ik doe dit voor mijn vader die er niet zoveel van begrijpt en ik ook niet echt bij vodafone

*moderator edit: capslock uitgezet*
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Beste Cor_zelf_uit_1939

Als ik inlog op My Vodafone (via mijn telefoon) kan Inc gewoon op rekeningen klikken en krijg ik een volledige rekening te zien en kan deze ook downloaden. Deze gegevens staan ook gewoon online in je My Vodafone.

Als ik daar op details van mijn tekening klik dan kan ik gewoon zien wat er die maand verbruikt is. Kan jij dit niet dan?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@Cor_zelf_uit_1939, is het nog gelukt? Bij het uitblijven van een reactie gaan we het topic sluiten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie , Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic