sortof_jos

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Extreem hoog en onverklaarbaar dataverbruik

@Cecilia 

Op 4, 6 en 7 augustus is er een enorme hoeveelheid data verbruikt en ik heb geen idee waaraan.

 

  • Mobiel nummer: xxx
  • Type toestel: Samsung S21
  • Datum van het verdachte verbruik: 4-8, 6-8, 7-8
  • Android versie: 12
  • Kernelversie: 5.4.147-24652301-abG991BXXU5CVGB#2
  • Is er recent een softwareupdate geïnstalleerd? En welke?: One UI 4.1
  • Is er een cloud backup actief via google of de fabrikant zelf?: weet ik niet

Ik hoop dat je me verder kan helpen

 

**Moderator: Telefoonnummer weggehaald, houd er rekening mee dat dit een openbaar platform is**

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @sortof_jos 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Bedankt voor het melden. Op dit moment is Cecilia op vakantie maar gelukkig heeft ze collega's die het voor je kunnen doorsturen naar de juiste afdeling. Wat er mis gaat, geen idee, er zijn wat problemen met Android toestellen en het verbruik in data. Fijn dat je het hebt doorgegeven, dan komt het vast snel goed. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @sortof_jos. Welkom! 

Je mag de gegevens in een privébericht naar mij sturen. Dan zetten wij dit voor je door :-). 

sortof_jos
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Op 4, 6 en 7 augustus is er een enorme hoeveelheid data verbruikt en ik heb geen idee waaraan.

 

  • Mobiel nummer: xxx
  • Type toestel: Samsung S21
  • Datum van het verdachte verbruik: 4-8, 6-8, 7-8
  • Android versie: 12
  • Kernelversie: 5.4.147-24652301-abG991BXXU5CVGB#2
  • Is er recent een softwareupdate geïnstalleerd? En welke?: One UI 4.1
  • Is er een cloud backup actief via google of de fabrikant zelf?: weet ik niet

Ik hoop dat je me verder kan helpen

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @sortof_jos 
Lycke vraagt je deze informatie privé toe te zenden.
Dit doe je door rechts boven in beeld te klikken op het envelopje (of op je avatar en dan klikken op berichten). Dan zie je links Postvak IN en daarnaast een rode vierkant met een potloodje. Klik daarop en dan bij verzenden naar de naam Lycke opgeven. Daarin kan je je privé bericht toezenden. 

sortof_jos
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@mention, heeft iemand hier een antwoord op?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Wat bedoel je @sortof_jos ?
Als er iemand een antwoord heeft dan volgt deze vanzelf hier op de community.
Dus voorlopig is er nog geen antwoord. Vodafone is hier mee bezig en dat lossen ze niet op binnen een aantal uurtjes 😞 Nog even geduld hebben en dan komt het vanzelf wel goed. Het is gelukkig iets wat ze zelf ook al hebben gezien en iedereen die extreme hoge data had heeft een mail, of brief, gekregen van Vodafone. Mocht jij wel een flink extreem hoge data hebben gehad maar geen brief of mail, dan bij deze, ze zijn er mee bezig en ze zullen hier op de community communiceren als er nieuwe ontwikkelingen zijn. 

sortof_jos
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor je reactie @Energieboy.

Ik had een email gekregen om via @mention een ander Community lid aan te spreken, vandaar.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ja, dat klopt @sortof_jos 
Lycke heeft je gevraagd om haar informatie toe te sturen via een privé bericht!!
Je wist niet hoe je dit kan doen, daarom mijn informatie over het versturen van een privé bericht.
Nu heb je hier 2x de informatie geplaatst en dat is niet de bedoeling 🙂 

Lees:
Lycke vraagt je deze informatie privé toe te zenden.
Dit doe je door rechts boven in beeld te klikken op het envelopje (of op je avatar en dan klikken op berichten). Dan zie je links Postvak IN en daarnaast een rode vierkant met een potloodje. Klik daarop en dan bij verzenden naar de naam Lycke opgeven. Daarin kan je je privé bericht toezenden. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic