Bruno233

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Extra internet aanvragen

Mijn internet is op en ik had al 1GB Extra aan staan. Ik heb nog 4 dagen te gaan tot mijn nieuwe bundel, maar heb wel snel internet nodig voor werk.
Hoe kan ik nog extra internet aanvragen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11912Posts
  • 3493Oplossingen
  • 3116Likes

Beste @Bruno233 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik zal het nog een beetje meer verduidelijken zodat je niet zoveel zelf hoeft te lezen en mochten er hier nog andere mensen met deze zelfde vraag zitten, dan kunnen ze dat ook direct lezen.

De webpagina voor alle BloX Extra Data kan je hier vinden:
https://www.vodafone.nl/abonnement/buitenland/blox/extra-europese-data

Belangrijk om te weten:
Je kunt meerdere verschillende BloX tegelijk aan hebben staan, maar je kunt de BloX maar 1x per maand aanzetten (dus 1x de 1GB en 1x de 3GB - of een andere). Je krijgt het volledige tegoed van de BloX tot het einde van de maand. Ongeacht op welke dag van de maand je de BloX Extra Data EU aanschaft en is de BloX op? Dan betaal je een buitenbundeltarief van € 2 per 200 MB.

Mijn advies:
Bekijk deze maand wat je hebt verbruikt en als je dan niet omhoog wil met je abonnement, neem dan de volgende keer een grotere Extra Data BloX. Maar komt het toch vaker voor dat boven je datategoed uit komt, verhoog dan je abonnement. Dit kan je gratis doen door te bellen naar 0800-2266789 en is de corona crisis dan afgelopen, dan kan je je abonnement weer verlagen. Meer info, zie deze webpagina.

Succes in ieder geval en hoop dat je nog iets aan deze aanvullende informatie hebt. 

 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

Altijd lastig met nog een paar dagen te gaan en je internet bundel is op.

Misschien helpt deze link je stukje verder > https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/als-je-databundel-op-is.shtml

Anders zet even in je profiel je huisnummer en je postcode dan kan een moderator je gegevens erbij halen en je verder helpen, of even wachten tot @Energieboy  online is, hij kan je precies vertellen wat te doen en hoe te handelen.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11912Posts
  • 3493Oplossingen
  • 3116Likes

Beste @Bruno233 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik zal het nog een beetje meer verduidelijken zodat je niet zoveel zelf hoeft te lezen en mochten er hier nog andere mensen met deze zelfde vraag zitten, dan kunnen ze dat ook direct lezen.

De webpagina voor alle BloX Extra Data kan je hier vinden:
https://www.vodafone.nl/abonnement/buitenland/blox/extra-europese-data

Belangrijk om te weten:
Je kunt meerdere verschillende BloX tegelijk aan hebben staan, maar je kunt de BloX maar 1x per maand aanzetten (dus 1x de 1GB en 1x de 3GB - of een andere). Je krijgt het volledige tegoed van de BloX tot het einde van de maand. Ongeacht op welke dag van de maand je de BloX Extra Data EU aanschaft en is de BloX op? Dan betaal je een buitenbundeltarief van € 2 per 200 MB.

Mijn advies:
Bekijk deze maand wat je hebt verbruikt en als je dan niet omhoog wil met je abonnement, neem dan de volgende keer een grotere Extra Data BloX. Maar komt het toch vaker voor dat boven je datategoed uit komt, verhoog dan je abonnement. Dit kan je gratis doen door te bellen naar 0800-2266789 en is de corona crisis dan afgelopen, dan kan je je abonnement weer verlagen. Meer info, zie deze webpagina.

Succes in ieder geval en hoop dat je nog iets aan deze aanvullende informatie hebt. 

 

Bruno233
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Duidelijk, bedankt!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic