Mark80

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Extra databundel en persoonlijke sim only aanbieding voor verlengen

Kloppen de tarieven van de extra databundels, of de tarieven van het dataverbruik buiten je standaardbundel? Het is hoogst bijzonder dat je voor 3eu 100MB extra kunt bijkopen als dienst, maar ook automatisch maar 2eu per 100MB betaald als je buiten je standaardbundel data verbruikt. Alleen de duurste bundel van 1GB is dan echt de moeite waard (15eu ipv 20eu), die van 400MB speel je quitte... Misschien zit ik verkeerd te kijken?

Andere vraag betreft een sim-only 'aanbieding' die ik voor het verlengen van mijn abonnement aangeboden krijg, deze komt voor een 1GB RED abonnement op 24eu terecht, terwijl ik nu voor hetzelfde RED essential 1GB 21eu per maand betaal. Hoe kan Vodafone dit nou aan mij als aanbieding aanprijzen?


1 Reactie 1
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@mark80,

Betreft de prijzen van de bloxen en de prijs van een losse mb verschilt per abonnement. Hier moet je voor bij de voorwaarden van het desbetreffende abonnement wat je gaat pakken of al hebt kijken. Vergeet niet dat je de maandelijkse bundells hebt en de eenmalige bundels. Hier zit namelijk ook een verschil in.
Betreft de aanbiedingen kun je het beste contact opnemen met de afdeling verkoop.

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic