Nadat ik blij was dat ik mijn abonnement bij Vodafone mocht verlegen en dus een nieuw toestel kon uitkiezen, is dat snel veranderd in boosheid en machteloosheid.
Nadat de eerste order, met de juiste adressen, bijna 24 uur lang op order status: geannuleerd heeft gestaan (terwijl ik dat zelf niet heb gedaan), kwam een bevestiging van een tweede (?) order binnen, die wel goed was gekeurd. Echter is het adres hier foutief overgenomen (denk ik?) en ontbreekt de toevoeging aan ons huisnummer waardoor de telefoon naar een ander adres is gestuurd.
Nu, 5 (!) telefoontjes met verschillende uitkomsten later, blijkt dat Vodafone helemaal niks doet om de eigen fout te herstellen. Na eerst de klacht half serieus te nemen en zonder echt advies met de klantenservice te hebben gesproken. Zou ik na het tweede telefoontje teruggebeld worden (ik had een gemiste oproep, maar hij is slechts een halve keer overgegaan), wist niemand waarom ik precies teruggebeld werd en moest ik maar contact opnemen met PostNL. Van de medewerker kreeg ik een telefoon nummer van PostNL dat niet meer in gebruik is (?!). Zelf het goede nummer geregeld en na 54 (!) minuten in de wacht te hangen bij PostNL (alsof ik niets beters te doen heb) te horen krijgen dat ze niks voor mij kunnen betekenen.
Uiteindelijk kan ik dus dankzij een vrij cruciaal foutje en enorm slechte klantenservice (wat mij al met al bijna 2uur heeft gekost) gaan zitten afwachten wanneer de telefoon zal aankomen bij een Post NL punt, indien mijn buren het niet aannemen. Wat er gebeurt als dat wel het geval is, schijnt ook niemand te weten.
Bestelling annuleren en het ophalen bij de Vodafone winkel is blijkbaar ook geen oplossing. Hele slechte service! Blijkbaar geen greintje wil om de eigen fout te corrigeren en de klant te helpen. Ik ga zeker nadenken of ik mijn mobile abonnement en dat van mijn gezinsleden inclusief mijn Ziggo abonnementen nog wel wil houden na deze slechte ervaring!