Remo

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Enorm prijsverschil

Al 15 jaar ben ik een trouwe klant bij Vodafone, en nooit problemen gehad. Nu mag ik sinds gisteren weer verlengen, maar viel zowat van mijn stoel toen ik de prijsverschillen zag met T-Mobile.
Zelfde data, telefoon.. in combinatie met de recycle deal.. waarom recyclen? Omdat mijn lade uitpuilt van mijn vorige telefoons.. kan bijna een museum beginnen!
Enfin, aangezien mijn vriendin ook bij T-Mobile zit krijg ik 2gb extra, dus 12gb en onbeperkt bellen.
Wat blijkt, het scheelt me 20!!! Euro per maand! 45 euro voor de s10+128 gb, zelfde met andere nieuwe telefoons.
Ja, Heb sinds een half jaar ziggo na 15 jaar kpn.. nog nooit zoveel spijt gehad. 5 keer per dag storing, terwijl alles in orde is volgens 3 monteurs. Eind dit jaar terug naar kpn dus.

Nu zal het tegenargument komen, Vodafone en T-Mobile zijn niet te vergelijken.. echter is dit kul..
Ze bieden hetzelfde (zelfs meer) en die recycle deal (het restbedrag wat ze kwijtschelden is over een periode van 2 jaar verwaarloosbaar. Om de 2 jaar vernieuw ik zoiezo altijd mijn telefoon en de oude verdwijnt in de lade als herinnering. Bij verkoop ervan krijg ik hetzelfde bedrag er voor terug als de korting die T-Mobile me aanbiedt.. enorm fair dus.

Tenzij Vodafone tegemoet gaat komen richting jaren lange trouwe klanten.. zal ik die laatste 4 maanden netjes uitzingen en overstappen richting T-Mobile.

Op deze manier gaan jullie de slag bij veel klanten verliezen.
En betwijfel dat Vodafone klanten eerlijk tegemoet komen gaat.
Als jullie concurreren willen... dien je dit euvel toch echt te tackelen!
Zonde want ben al jaren dik tevreden over jullie diensten, maar kies toch echt voor mijn portefeuille.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Remo
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Bedankt voor je bericht en mooi hoe je het hebt omschreven. Niemand zal beweren dat Vodafone niet met T-Mobile te vergelijken is. Zoals je zegt, ze hebben beiden een GSM netwerk waarmee je via je mobiel kunt bellen, sms'en en internetten. Misschien heeft de een iets meer bereik of doet het juist beter op een plek dan een ander. Maar veel verschil zit er niet in, alleen de abonnementen zijn nu eenmaal anders.

Je kan altijd contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door ze te bellen of door een chat te starten te starten. Via deze weg kan je aangeven dat je trouwe klant bent bij Vodafone en dat je graag een leuke aanbieding wenst en niet wat er op internet staat. Het is dan op dat moment aan de klantenservice om met je mee te kijken en te zien wat ze voor je kunnen doen. Nee heb je, ja kun je altijd krijgen 😉

Erg vervelend dat je problemen hebt met Ziggo maar daar valt op deze Community, ook al is het nu één bedrijf, niet zoveel over te zeggen of melden. Als je echt grote klachten daarover hebt dan verwijs ik je naar de Community van Ziggo. Daar zitten mensen die je graag verder helpen en ik lees er vaak dat er veel oplossingen zijn. Want het is natuurlijk niet de bedoeling dat je 5x per dag een storing hebt, dan moet er iets aan de hand zijn. Maar goed, dan is dus mijn advies, probeer de Community van Ziggo.

En wat betreft de kortingen bij andere providers, als je met alles zou overstappen, of wat die kunnen bieden en wat die beter zijn, geen idee. Zelf ben ik overgestapt omdat ik net zoals jij een trouwe klant was bij een andere provider en die me opeens in de kou liet staat. Heb Ziggo en kreeg een mooie aanbieding van Vodafone dus dan is de keuze snel gemaakt. Daarom snap ik je verhaal maar al te goed en ik zou echt zeggen, doe wat je zelf het beste lijkt. Maar waag eens een telefoontje naar de klantenservice van Vodafone en wie weet kunnen ze iets voor je doen.

Succes in ieder geval en laat nog even weten wat je hebt gedaan 🙂

Bekijk in context

13 Reacties 13
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Remo
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Bedankt voor je bericht en mooi hoe je het hebt omschreven. Niemand zal beweren dat Vodafone niet met T-Mobile te vergelijken is. Zoals je zegt, ze hebben beiden een GSM netwerk waarmee je via je mobiel kunt bellen, sms'en en internetten. Misschien heeft de een iets meer bereik of doet het juist beter op een plek dan een ander. Maar veel verschil zit er niet in, alleen de abonnementen zijn nu eenmaal anders.

Je kan altijd contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door ze te bellen of door een chat te starten te starten. Via deze weg kan je aangeven dat je trouwe klant bent bij Vodafone en dat je graag een leuke aanbieding wenst en niet wat er op internet staat. Het is dan op dat moment aan de klantenservice om met je mee te kijken en te zien wat ze voor je kunnen doen. Nee heb je, ja kun je altijd krijgen 😉

Erg vervelend dat je problemen hebt met Ziggo maar daar valt op deze Community, ook al is het nu één bedrijf, niet zoveel over te zeggen of melden. Als je echt grote klachten daarover hebt dan verwijs ik je naar de Community van Ziggo. Daar zitten mensen die je graag verder helpen en ik lees er vaak dat er veel oplossingen zijn. Want het is natuurlijk niet de bedoeling dat je 5x per dag een storing hebt, dan moet er iets aan de hand zijn. Maar goed, dan is dus mijn advies, probeer de Community van Ziggo.

En wat betreft de kortingen bij andere providers, als je met alles zou overstappen, of wat die kunnen bieden en wat die beter zijn, geen idee. Zelf ben ik overgestapt omdat ik net zoals jij een trouwe klant was bij een andere provider en die me opeens in de kou liet staat. Heb Ziggo en kreeg een mooie aanbieding van Vodafone dus dan is de keuze snel gemaakt. Daarom snap ik je verhaal maar al te goed en ik zou echt zeggen, doe wat je zelf het beste lijkt. Maar waag eens een telefoontje naar de klantenservice van Vodafone en wie weet kunnen ze iets voor je doen.

Succes in ieder geval en laat nog even weten wat je hebt gedaan 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's van Ziggo Remo?
Remo
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zeker contact gehad en meerdere monteurs gehad.. alles is in orde... uitmuntend signaal ontvangst..
Zware versterker er tussen...
Ned 1,2 en 3 zijn niet te kijken.
Netflix hapert.
Lokale zenders en tal van andere zenders lopen vast...

In 15 jaar kpn... 3 keer storing gehad...
Bij Ziggo 1 en al storing... elke dag.
Wat dus betekend dat we terug gaan naar kpn en ik al mijn voordelen kwijt raak.

Slechte ontwikkeling dus, en heb totaal geen voordeel meer bij Vodafone.

Over 2 dagen stap ik over naar T-mobile.. die weten wel te concurreren. Vodafone wil daar niet in mee gaan.
Na 14 jaar klant had ik wel wat verwacht.. nu zijn ze mij kwijt als klant.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Jammer om te horen dat je Vodafone gaat verlaten en waarschijnlijk ook Ziggo.
Het is altijd vervelend als je trouwe provider je geen aanbieding kan geven waar je op hoopt of waar je mee door één deur kunt. En dat met Ziggo is natuurlijk ook super vervelend, zeker als je al zoveel monteurs over de vloer hebt gehad. Weet wel dat Ziggo nu met een nieuwe Mediabox (Mediabox Next) uit komt en deze ook langzaam aan het uitgeven is, misschien dat je daar nog op wilt wachten?

En anders wens ik je ook voor je thuis internet en tv veel beterschap bij een andere provider, waar je eigenlijk nooit iets hebt gehad. Wel jammer natuurlijk maar je moet zeker doen waar je je het lekkerste bij voelt en waar je niet elke avond, bij het aanzetten van je TV, moet hopen dat je NPO1 kunt bekijken.

Succes in ieder geval bij TM.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dat is jammer om te horen Remo
Dank je wel dat je zo lang klant bij ons bent geweest. Hopelijk mogen we je in de toekomst weer verwelkomen.
Remo
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dit zegt iets hoe lang ik al klant ben.... nostalgie... 1ste smartphone! ?
Remo
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
En hij werkt ook nog! ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Die oude toestellen werken super goed! Ook al laat je ze vallen etc!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Geweldig zeg... Echt leuk om te zien 😉
sakka

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maar je kan wel kapot vallen Remo, daar komt het eigenlijk op neer;) bedankt voor 15 jaar lang netjes betalen:P
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
sakka via hier hebben wij geen inzicht in gegevens van systemen. Daarnaast heeft Ziggo een eigen community. Vanuit Vodafone kan ik hierin dan ook niks betekenen betreft de storingen.
Voor een aanbieding mag gebeld worden met de afdeling verkoop via 0800-0560. Mijn collega's kunnen meekijken naar wat mogelijk is.
Als ik de mogelijkheid had om een aanbieding te geven of met Remo mee te kijken, had ik dit zeer zeker gedaan. Echter heb ik deze mogelijkheid niet.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
sakka wrote:
Maar je kan wel kapot vallen Remo, daar komt het eigenlijk op neer;) bedankt voor 15 jaar lang netjes betalen:P

Jammer dat je het zo ziet, heb daar zelf toch andere ervaringen mee bij Vodafone en Ziggo.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic