Al 15 jaar ben ik een trouwe klant bij Vodafone, en nooit problemen gehad. Nu mag ik sinds gisteren weer verlengen, maar viel zowat van mijn stoel toen ik de prijsverschillen zag met T-Mobile.
Zelfde data, telefoon.. in combinatie met de recycle deal.. waarom recyclen? Omdat mijn lade uitpuilt van mijn vorige telefoons.. kan bijna een museum beginnen!
Enfin, aangezien mijn vriendin ook bij T-Mobile zit krijg ik 2gb extra, dus 12gb en onbeperkt bellen.
Wat blijkt, het scheelt me 20!!! Euro per maand! 45 euro voor de s10+128 gb, zelfde met andere nieuwe telefoons.
Ja, Heb sinds een half jaar ziggo na 15 jaar kpn.. nog nooit zoveel spijt gehad. 5 keer per dag storing, terwijl alles in orde is volgens 3 monteurs. Eind dit jaar terug naar kpn dus.
Nu zal het tegenargument komen, Vodafone en T-Mobile zijn niet te vergelijken.. echter is dit kul..
Ze bieden hetzelfde (zelfs meer) en die recycle deal (het restbedrag wat ze kwijtschelden is over een periode van 2 jaar verwaarloosbaar. Om de 2 jaar vernieuw ik zoiezo altijd mijn telefoon en de oude verdwijnt in de lade als herinnering. Bij verkoop ervan krijg ik hetzelfde bedrag er voor terug als de korting die T-Mobile me aanbiedt.. enorm fair dus.
Tenzij Vodafone tegemoet gaat komen richting jaren lange trouwe klanten.. zal ik die laatste 4 maanden netjes uitzingen en overstappen richting T-Mobile.
Op deze manier gaan jullie de slag bij veel klanten verliezen.
En betwijfel dat Vodafone klanten eerlijk tegemoet komen gaat.
Als jullie concurreren willen... dien je dit euvel toch echt te tackelen!
Zonde want ben al jaren dik tevreden over jullie diensten, maar kies toch echt voor mijn portefeuille.