Beroe

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Emigratie

Als ik wil emigreren en mijn abonnement is nog niet ten einde, kan ik dat meenemen en overzetten in ander land?
3 Reacties 3
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Beroe
Helaas helaas:( nee dat is niet mogelijk! Je abonnement is enkel voor gebruik in Nederland.

Ik weet niet naar welk buitenland je gaat enhoe lang je contract nog loopt, maar misschien is het een optie om je abonnement om te zetten naar een Red plus abonnement. Deze bundel kun je niet alleen in Nederland gebruiken maar ook in de Vodafone voordeellanden.

Er bestaat altijd de mogelijkheid om je abonnement af te kopen. Je betaalt dan in 1 keer de resterende abonnementskosten tot de einddatum van je contract.

Als dit geen optie voor je is, denk er dan svp aan om je abonnement op te zeggen voordat je na het buitenland gaat. Als je dit niet doet, dan loopt het door. Dat brengt onnodige kosten met zich mee en moeten we natuurlijk niet hebben.


Om je abonnement te annuleren en eventueel afkoop te regelen, kun je dit formulier gebruiken.



Groetjes, Per

Beroe
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Per,

Punt is dat we erover denken om naar Australië te emigreren en vroegen ons af of het om gezet kan worden.

Bedankt voor uw reactie.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Je kunt je abonnement niet over laten nemen door een provider in Australië of een ander land.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic