Wilfred1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

onjuiste tarieven

Ik merkte dat mijn beltegoed sneller op gaat de laatste tijd. Toen ik erop ging letten merkte ik dat ik voor smsjes opeens 23 cent betaal in plaats van de normale 9 cent (wat ik normaal altijd ook ervoor betaalde).
Op 'My Vodafone' staat mijn huidige prepaid tarief gewoon op 0,29 euro per minuut en 0,09 euro per sms. Dit blijkt in de praktijk dus niet zo te zijn!
 
Vorige week woensdag heb ik hierover ook een vraag gesteld via de mail, ik heb hier echter geen reactie op gehad!
 
Hoe komt het dat ik teveel betaal voor smsen? Ik heb hierdoor al meerdere euro's teveel betaald! Graag hoor ik z.s.m. wat de oplossing is hiervoor.
 
Ik vind het ook erg jammer dat er niet op mijn mail wordt gereageerd, hopelijk krijg ik hier wel een reactie.
7 Reacties 7
Zazaa

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook hier hetzelfde probleem. 23 cent per sms i.p.v 9 cent. Prepaid + staat aan.
Klantenservice Vodafone gebeld, het probleem wordt opgepakt en doorgezet naar een andere afdeling.
Op mijn vraag wanneer het probleem wordt opgelost krreg ik als antwoord van de medewerker van de klantenservice dat hij dat niet wist.
Vraag aan Vodafone: hoe en wanneer wordt dit opgelost? De teveel betaalde kosten, wanneer krijg ik die terug?
Vriendelijke groeten,
Carla
annetsebens

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier hetzelfde probleem! Ik weet niet sinds wanneer dit gaande is, maar het beltegoed gaat erg hard zo! Weet iemand al meer? Of gaat er nog iemand van Vodafone reageren???
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi annetsebens, ik ga je even een PM sturen. Zou je in een reactie de gevraagde info willen sturen, dan kan ik in meer detail naar je vraag kijken.
SMGMeul

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit probleem heb ik ook. Dit loopt dus al langer. Meerdere mails gestuurd (ook over andere zaken die mis gegaan zijn tijdens en na mijn overstap) maar geen reactie van Vodafone....
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hey @SMGMeul

Onze klantenservice is tegenwoordig niet meer bereikbaar per e-mail. Dat zou dus kunnen verklaren waarom je geen reactie meer hebt ontvangen. Als je nog met vragen zit kun je het beste even bellen of een berichtje sturen via Twitter of Facebook. Dan word je sowieso geholpen.
SMGMeul

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het moet toch ook mogelijk zijn om hier antwoord te krijgen?
Mijn vragen zijn:
1. Ik heb mijn 5 euro tegoed nav de registratie van mijn gegevens nooit gekregen.
2. Mijn nummerbehoud is twee keer uitgevoerd, op 10/1 en op 3/2 waardoor ik mijn voicemailinstellingen tegen kosten twee keer heb moeten aanpassen. Ik wil die belkosten terug.
3. Ik betaal nu 23 cent voor een sms terwijl mijn tarief 9 cent is. Dit zou ik graag uitgezocht hebben en de teveel betaalde kosten terugkrijgen.

Overigens, de mails zijn op 12 januari en op 22 februari al verstuurd! De mogelijkheid om te email is zeker van na die datum. En dan is het toch normaal dat je mails die nog in de pijplijn zitten nog beantwoord of zie ik dat nu verkeerd?
Ik ben tot op heden helemaal niet te spreken over Vodafone, de afwikkeling en vooral de respons op vragen en klachten.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@SMGMeul

Jouw vragen zijn te specifiek voor dit Forum. Ze hebben te maken met jouw account en we kunnen via het Forum geen persoonlijke gegevens uitwisselen. Deze zijn wel nodig om antwoord te geven op jouw vragen. Vandaar dat ik je wil vragen om het advies van Maartje op te volgen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic